M-Sport se snaží rozšiřovat paletu nabízených specifikací jejich Fiesty. Model RRC by měl atakovat nejvyšší příčky v národních šampionátech.
Fiestu Regional Rally Car (RRC) odlišuje od Fiesty WRC pouze 30 mm restriktor místo 33 mm a lehce pozměněná aerodynamika. Tyto vozy by se měly objevovat především v regionálních šampionátech.
Nicméně tento speciál by neměl být nasazován pouze tam. Díky speciálnímu kitu by měla být možná přestavba vozu na vůz kategorie WRC do šesti hodin. M-Sport tak vůz výkonově umisťuje mezi vozy S2000 a WRC. Ve střednědobém horizontu by však měl speciál RRC vozy S2000 nahradit.
Video z představení nového speciálu:
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?