M-Sport se snaží rozšiřovat paletu nabízených specifikací jejich Fiesty. Model RRC by měl atakovat nejvyšší příčky v národních šampionátech.
Fiestu Regional Rally Car (RRC) odlišuje od Fiesty WRC pouze 30 mm restriktor místo 33 mm a lehce pozměněná aerodynamika. Tyto vozy by se měly objevovat především v regionálních šampionátech.
Nicméně tento speciál by neměl být nasazován pouze tam. Díky speciálnímu kitu by měla být možná přestavba vozu na vůz kategorie WRC do šesti hodin. M-Sport tak vůz výkonově umisťuje mezi vozy S2000 a WRC. Ve střednědobém horizontu by však měl speciál RRC vozy S2000 nahradit.
Video z představení nového speciálu:
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?