Posádka slovenského RUFA Teamu v zložení Grzegorz Grzyb – Robert Hundla sa po dlhej jeden a pol mesačnej pauze opäť zapojí do bojov v rámci seriálu DMACK Tyres Rally 2011 na podujatí pod názvom 3. Beti Racing Rally Lubeník.
Rovnako ako na posledných dvoch podujatiach sa posádka predstaví na vozidle Ford Focus WRC. Organizátor pre všetky posádky prichystal nové rýchlostné skúšky. Ich dĺžka bude deväťdesiat kilometrov a počet deväť, pričom celková dĺžka trate sa zastavila na takmer dvesto tridsiatich kilometroch. Napriek faktu, že súťaž je zo športového pohľadu ponímaná ako jednodňová, už vo štvrtok čaká na súťažiacich obhliadka tratí.
V piatok nasleduje administratívne a technické preberanie a podvečer slávnostné predstavenie posádok na štartovej rampe. V sobotu od desiatej hodiny sa už súťaž rozbehne naplno. Po absolvovaní troch sekcií súťaže, z ktorých každá v sebe zahŕňa trojicu rýchlostných skúšok budú môcť prítomní diváci privítať najrýchlejšie posádky na cieľovej rampe od sedemnástej hodiny.
„V tomto momente nám patrí druhá priečka v priebežnom hodnotení seriálu, navyše v Lubeníku sa nám páči. Sú tu jedny z najkrajších rýchlostných skúšok v rámci celého slovenského šampionátu. Na prvom ročníku Rally Lubeník sa náš tím nezúčastnil, keďže bola vtedy súťaž zaradená iba ako voľné podujatie. Na druhom, čiže minuloročnom podujatí sa nám darilo a v cieli nám patrilo druhé miesto. Verím, že sa nám podarí aj v tomto roku v Lubeníku dobrý výsledok a chlapci ma potešia pekným umiestnením medzi špičkou absolútneho poradia,“ zhodnotil pred súťažné plány manažér tímu Ľubomír Kleman.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?