Posádka slovenského RUFA Teamu v zložení Grzegorz Grzyb – Robert Hundla sa po dlhej jeden a pol mesačnej pauze opäť zapojí do bojov v rámci seriálu DMACK Tyres Rally 2011 na podujatí pod názvom 3. Beti Racing Rally Lubeník.
Rovnako ako na posledných dvoch podujatiach sa posádka predstaví na vozidle Ford Focus WRC. Organizátor pre všetky posádky prichystal nové rýchlostné skúšky. Ich dĺžka bude deväťdesiat kilometrov a počet deväť, pričom celková dĺžka trate sa zastavila na takmer dvesto tridsiatich kilometroch. Napriek faktu, že súťaž je zo športového pohľadu ponímaná ako jednodňová, už vo štvrtok čaká na súťažiacich obhliadka tratí.
V piatok nasleduje administratívne a technické preberanie a podvečer slávnostné predstavenie posádok na štartovej rampe. V sobotu od desiatej hodiny sa už súťaž rozbehne naplno. Po absolvovaní troch sekcií súťaže, z ktorých každá v sebe zahŕňa trojicu rýchlostných skúšok budú môcť prítomní diváci privítať najrýchlejšie posádky na cieľovej rampe od sedemnástej hodiny.
„V tomto momente nám patrí druhá priečka v priebežnom hodnotení seriálu, navyše v Lubeníku sa nám páči. Sú tu jedny z najkrajších rýchlostných skúšok v rámci celého slovenského šampionátu. Na prvom ročníku Rally Lubeník sa náš tím nezúčastnil, keďže bola vtedy súťaž zaradená iba ako voľné podujatie. Na druhom, čiže minuloročnom podujatí sa nám darilo a v cieli nám patrilo druhé miesto. Verím, že sa nám podarí aj v tomto roku v Lubeníku dobrý výsledok a chlapci ma potešia pekným umiestnením medzi špičkou absolútneho poradia,“ zhodnotil pred súťažné plány manažér tímu Ľubomír Kleman.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?