I přesto, že Andrease Mikkelsena čeká start v MS ve Finské rally za barvy týmu VW, zůstává Nor pro Intercontinental Rally Challenge jezdcem týmu Škoda UK.
Mikkelsen a Fin Joonas Lindroos pojedou se dvěma Fabiemi S2000 na velmi rychlé šotolinové finské rally za barvy týmu Volkswagen s tím, že oba doufají, že by mohli dostat sedačku v jednom z továrních VW Polo pro rok 2013.
Oficiální zpráva týmu Škoda UK k angažování Andease pro starty v MS říká: "Jelikož je Škoda součástí koncernu VW a Andreas jezdí za Škodu UK v IRC, je výhodné pro obě strany, aby Andreas startoval v polovině sezony IRC v MS s vozem Škoda Fabia S2000 na šotolinové rally, aby pomohl dosáhnout cílů, které značka VW pro tuto rally má."
Finsko bude již 19. startem Andrease v MS. Přímo v zemi tisíců jezer startoval v minulosti již dvakrát (2007 a 2008) s vozem Ford Focus WRC. V červenci bude Nor velmi zaneprázdněný. Tento víkend startoval s Fabii na Rally San Marino (vyhrál), poté se zúčastní jako jezdec Škody UK festivalu rychlosti v Goodwoodu, dále následuje Rally Azory a na konci měsíce již zmíněná Finská rally.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?