I přesto, že Andrease Mikkelsena čeká start v MS ve Finské rally za barvy týmu VW, zůstává Nor pro Intercontinental Rally Challenge jezdcem týmu Škoda UK.
Mikkelsen a Fin Joonas Lindroos pojedou se dvěma Fabiemi S2000 na velmi rychlé šotolinové finské rally za barvy týmu Volkswagen s tím, že oba doufají, že by mohli dostat sedačku v jednom z továrních VW Polo pro rok 2013.
Oficiální zpráva týmu Škoda UK k angažování Andease pro starty v MS říká: "Jelikož je Škoda součástí koncernu VW a Andreas jezdí za Škodu UK v IRC, je výhodné pro obě strany, aby Andreas startoval v polovině sezony IRC v MS s vozem Škoda Fabia S2000 na šotolinové rally, aby pomohl dosáhnout cílů, které značka VW pro tuto rally má."
Finsko bude již 19. startem Andrease v MS. Přímo v zemi tisíců jezer startoval v minulosti již dvakrát (2007 a 2008) s vozem Ford Focus WRC. V červenci bude Nor velmi zaneprázdněný. Tento víkend startoval s Fabii na Rally San Marino (vyhrál), poté se zúčastní jako jezdec Škody UK festivalu rychlosti v Goodwoodu, dále následuje Rally Azory a na konci měsíce již zmíněná Finská rally.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?