Na soutěžáky čekají v MS v jeho druhé polovině tři asfaltové soutěže. Ford čeká, že by jeho Fiesta WRC mohla být konkurenceschopná a začal s její přípravou ve Francii.
Fiesta by měla pro konkurenci představovat opravdovou hrozbu. Alespoň v to doufá Ford a proto začal s přípravou na asfaltové podniky MS už teď. Jeho stroj vyjel v netradiční, matné černé, k testům. "Myslíme to vážně a naše auto to podtrhuje tímto zbarvením. Toto lakování byla jedna z možností, kterou jsme zvažovali na začátku sezony," vysvětluje šéf Fordu pro Evropu, Gerard Quinn.
I oba tovární piloti, Jari-Matti Latvala a Mikko Hirvonen, jsou během čtyřdenního testování ve Francii oděni do černých kombinéz. Matná černá by přitom neměla být použita pouze k tomuto testu, ale měla by zdobit auto na všech asfaltových testech. Co se týče zbarvení Fiest WRC pro soutěže MS, tak tým zůstává u klasického zbarvení.
Ford WRT testuje ve Francii od pondělí. Dva dny bude za volantem Mikko Hirvonen a dva Jari-Matti Latvala.
TIP: Tým Mini WRT testuje v Německu na Panzerplate a ve vinicích, foto zde. (zdroj foto: www.rallye-magazin.de)
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?