Na soutěžáky čekají v MS v jeho druhé polovině tři asfaltové soutěže. Ford čeká, že by jeho Fiesta WRC mohla být konkurenceschopná a začal s její přípravou ve Francii.
Fiesta by měla pro konkurenci představovat opravdovou hrozbu. Alespoň v to doufá Ford a proto začal s přípravou na asfaltové podniky MS už teď. Jeho stroj vyjel v netradiční, matné černé, k testům. "Myslíme to vážně a naše auto to podtrhuje tímto zbarvením. Toto lakování byla jedna z možností, kterou jsme zvažovali na začátku sezony," vysvětluje šéf Fordu pro Evropu, Gerard Quinn.
I oba tovární piloti, Jari-Matti Latvala a Mikko Hirvonen, jsou během čtyřdenního testování ve Francii oděni do černých kombinéz. Matná černá by přitom neměla být použita pouze k tomuto testu, ale měla by zdobit auto na všech asfaltových testech. Co se týče zbarvení Fiest WRC pro soutěže MS, tak tým zůstává u klasického zbarvení.
Ford WRT testuje ve Francii od pondělí. Dva dny bude za volantem Mikko Hirvonen a dva Jari-Matti Latvala.
TIP: Tým Mini WRT testuje v Německu na Panzerplate a ve vinicích, foto zde. (zdroj foto: www.rallye-magazin.de)
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?