Na soutěžáky čekají v MS v jeho druhé polovině tři asfaltové soutěže. Ford čeká, že by jeho Fiesta WRC mohla být konkurenceschopná a začal s její přípravou ve Francii.
Fiesta by měla pro konkurenci představovat opravdovou hrozbu. Alespoň v to doufá Ford a proto začal s přípravou na asfaltové podniky MS už teď. Jeho stroj vyjel v netradiční, matné černé, k testům. "Myslíme to vážně a naše auto to podtrhuje tímto zbarvením. Toto lakování byla jedna z možností, kterou jsme zvažovali na začátku sezony," vysvětluje šéf Fordu pro Evropu, Gerard Quinn.
I oba tovární piloti, Jari-Matti Latvala a Mikko Hirvonen, jsou během čtyřdenního testování ve Francii oděni do černých kombinéz. Matná černá by přitom neměla být použita pouze k tomuto testu, ale měla by zdobit auto na všech asfaltových testech. Co se týče zbarvení Fiest WRC pro soutěže MS, tak tým zůstává u klasického zbarvení.
Ford WRT testuje ve Francii od pondělí. Dva dny bude za volantem Mikko Hirvonen a dva Jari-Matti Latvala.
TIP: Tým Mini WRT testuje v Německu na Panzerplate a ve vinicích, foto zde. (zdroj foto: www.rallye-magazin.de)
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.