Na soutěžáky čekají v MS v jeho druhé polovině tři asfaltové soutěže. Ford čeká, že by jeho Fiesta WRC mohla být konkurenceschopná a začal s její přípravou ve Francii.
Fiesta by měla pro konkurenci představovat opravdovou hrozbu. Alespoň v to doufá Ford a proto začal s přípravou na asfaltové podniky MS už teď. Jeho stroj vyjel v netradiční, matné černé, k testům. "Myslíme to vážně a naše auto to podtrhuje tímto zbarvením. Toto lakování byla jedna z možností, kterou jsme zvažovali na začátku sezony," vysvětluje šéf Fordu pro Evropu, Gerard Quinn.
I oba tovární piloti, Jari-Matti Latvala a Mikko Hirvonen, jsou během čtyřdenního testování ve Francii oděni do černých kombinéz. Matná černá by přitom neměla být použita pouze k tomuto testu, ale měla by zdobit auto na všech asfaltových testech. Co se týče zbarvení Fiest WRC pro soutěže MS, tak tým zůstává u klasického zbarvení.
Ford WRT testuje ve Francii od pondělí. Dva dny bude za volantem Mikko Hirvonen a dva Jari-Matti Latvala.
TIP: Tým Mini WRT testuje v Německu na Panzerplate a ve vinicích, foto zde. (zdroj foto: www.rallye-magazin.de)
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.