Andreas Mikkelsen a Joonas Lindroos by se mohli objevit za volantem Volkswagenu Polo WRC v roce 2013. Německá značka se rozhodla vyslat tyto dva jezdce do nadcházející rally se Škodou Fabia S2000, aby tak ukázali, co v nich je.
Mikkelsen (Nor) a Lindroos (Fin) byli vybráni jako dva jezdci, kteří se zúčastní juniorského programu VW, který má za účel najít vhodné kandidáty na pozici týmových jezdců pro Polo WRC. Jezdce za VW vybírá Kris Nissen. Dá se čekat, že právě tito dva soutěžáci pojedou s Fabiemi S2000 i na zbylých 4 evropských soutěžích.
"Ke špičkovým soutěžním pilotům v našich vozech bychom rádi přidali v roce 2013 i nějakou vycházející hvězdu. Proto jsme se rozhodli, že dáme mladým jezdcům šanci, aby ukázali své schopnosti už letos přímo v závodě," popisuje Nissen.
"Tohle je nejlepší možnost, abychom zjistili, kdo odvádí opravdu skvělou práci a kdo by se hodil do soutěžního týmu Volkswagenu. Bylo by skvělé, kdyby se nám podařilo najít nového Waltera Röhrla nebo Michele Moutonovou."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?