Andreas Mikkelsen a Joonas Lindroos by se mohli objevit za volantem Volkswagenu Polo WRC v roce 2013. Německá značka se rozhodla vyslat tyto dva jezdce do nadcházející rally se Škodou Fabia S2000, aby tak ukázali, co v nich je.
Mikkelsen (Nor) a Lindroos (Fin) byli vybráni jako dva jezdci, kteří se zúčastní juniorského programu VW, který má za účel najít vhodné kandidáty na pozici týmových jezdců pro Polo WRC. Jezdce za VW vybírá Kris Nissen. Dá se čekat, že právě tito dva soutěžáci pojedou s Fabiemi S2000 i na zbylých 4 evropských soutěžích.
"Ke špičkovým soutěžním pilotům v našich vozech bychom rádi přidali v roce 2013 i nějakou vycházející hvězdu. Proto jsme se rozhodli, že dáme mladým jezdcům šanci, aby ukázali své schopnosti už letos přímo v závodě," popisuje Nissen.
"Tohle je nejlepší možnost, abychom zjistili, kdo odvádí opravdu skvělou práci a kdo by se hodil do soutěžního týmu Volkswagenu. Bylo by skvělé, kdyby se nám podařilo najít nového Waltera Röhrla nebo Michele Moutonovou."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?