Mini nespokojeno s novým kvalifikačním formátem shakedownu

MINI
MINI, foto: www.prodrive.com
iM2 27. června 2011 16:12
Sdílej:

Mini kritizovalo nový kvalifikační formát shakedownu, který by měl začít platit od příští sezony. Z jakéhosi před závodního testu totiž shakedown bude určovat startovní pozici do prvního dne jednotlivých podniků.

Tato změna byla schválena na zasedání World Motor Sport Council na začátku tohoto měsíce. Nicméně od ní může být upuštěno, pokud by se týmy shodli na tom, že by to představovalo moc velkou výhodu pro nejrychlejší jezdce. 

David Richards - muž, který stojí za návratem Mini do WRC - k tomu řekl: "Tento rok jsme viděli nejtěsnější rally v historii tohoto sportu a chtěli bychom to měnit? To je blbost! Jezdci by to neměli rádi, vedoucí výrobci také ne, ale fandové ano."

Manažerka WRC, Michele Moutonová, která se společně s Jeanem Todtem zúčastnila Rally Acropolis k tomu řekla: "Znám pozici Mini. Chtějí co nejvíce snížit odstup, ale co je soutěžení? Nejrychlejší si nezaslouží handicap."

 

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.