Boss týmu Ford, Malcolm Wilson, řekl, že by si užíval, pokud by i v jeho týmu byla taková vnitřní rivalita, jaká je momentálně v týmu Citroën.
Duel o vítězství na Rally Acropolis mezi Sébastienem Loebem a Sébastienem Ogierem byl jedním z vrcholů rozbité soutěže. Soutěž měla dohru i po jejím konci, když Loeb otevřeně kritizoval Citroën za to, že pomohl Ogierovi svým taktickým rozhodnutím k vítězství.
Malcolm Wilson, šéf továrního týmu Ford, si podobnou situaci užil před 11 lety právě na Acropolis Rally. Tehdy požádal Carlose Sainze, aby nechal vyhrát Colina McRae. Španěl ztrácel před poslední etapou na vedoucího kolegu 48s. Carlos si tuto prosbu vyložil po svém a svoji ztrátu zlikvidoval, dostal se do čela s asi minutovým náskokem a poté až těsně před koncem poslední RZ na minutu zastavil.
"Jsem starší a moudřejší než jsem býval. Teď už bych takovou situaci zvládl jinak. Věřím, že bych dokázal dva takové rivali zvládnout. Vím přesně, čím si Citroën momentálně prochází. Je to velmi složitá a delikátní situace. Opravdu bych si ale užil, kdybych byl opět v takové situaci. Podle mě je to krásný problém," říká Wilson.
Ford opět nedokázal porazit konkurenční Citroën, přitom rychlost Fiesty WRC je již na podobné úrovni, jako Citroënu DS3 WRC. Technické problémy ale opět potkaly Jariho-Mattiho Latvalu, rychlejšího z obou Finů ve službách Fordu. Konkrétně se jednalo o rozbitý zadní diferenciál. Mikko Hirvonen soutěž dokončil jako třetí, celkově je druhý. Latvala po Řecké rally přiznal, že byl překvapen chabou rychlostí svého kolegy.
"Není žádný pochyb o tom, že je Mikko konzistentní. Ale občas mi přijde, že jiskru, kterou má například v powerstage, by potřeboval pro celou rally. Občas jako by ji postrádal v boji během rally. Začal velmi dobře, ale myslím si, že kdybychom se vrátili do roku 2009, tak by tuto rally vyhrál," řekl na adresu Hirvonena Latvala
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?