Boss týmu Ford, Malcolm Wilson, řekl, že by si užíval, pokud by i v jeho týmu byla taková vnitřní rivalita, jaká je momentálně v týmu Citroën.
Duel o vítězství na Rally Acropolis mezi Sébastienem Loebem a Sébastienem Ogierem byl jedním z vrcholů rozbité soutěže. Soutěž měla dohru i po jejím konci, když Loeb otevřeně kritizoval Citroën za to, že pomohl Ogierovi svým taktickým rozhodnutím k vítězství.
Malcolm Wilson, šéf továrního týmu Ford, si podobnou situaci užil před 11 lety právě na Acropolis Rally. Tehdy požádal Carlose Sainze, aby nechal vyhrát Colina McRae. Španěl ztrácel před poslední etapou na vedoucího kolegu 48s. Carlos si tuto prosbu vyložil po svém a svoji ztrátu zlikvidoval, dostal se do čela s asi minutovým náskokem a poté až těsně před koncem poslední RZ na minutu zastavil.
"Jsem starší a moudřejší než jsem býval. Teď už bych takovou situaci zvládl jinak. Věřím, že bych dokázal dva takové rivali zvládnout. Vím přesně, čím si Citroën momentálně prochází. Je to velmi složitá a delikátní situace. Opravdu bych si ale užil, kdybych byl opět v takové situaci. Podle mě je to krásný problém," říká Wilson.
Ford opět nedokázal porazit konkurenční Citroën, přitom rychlost Fiesty WRC je již na podobné úrovni, jako Citroënu DS3 WRC. Technické problémy ale opět potkaly Jariho-Mattiho Latvalu, rychlejšího z obou Finů ve službách Fordu. Konkrétně se jednalo o rozbitý zadní diferenciál. Mikko Hirvonen soutěž dokončil jako třetí, celkově je druhý. Latvala po Řecké rally přiznal, že byl překvapen chabou rychlostí svého kolegy.
"Není žádný pochyb o tom, že je Mikko konzistentní. Ale občas mi přijde, že jiskru, kterou má například v powerstage, by potřeboval pro celou rally. Občas jako by ji postrádal v boji během rally. Začal velmi dobře, ale myslím si, že kdybychom se vrátili do roku 2009, tak by tuto rally vyhrál," řekl na adresu Hirvonena Latvala
Chystá se revoluce v palubních systémech? Nové informace naznačují, že Apple brzy spustí vylepšený CarPlay s řadou inovací. Co přinese a kdy se ho dočkáme? Naznačil to německý AutoBild.
Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.