Osm týdnů před startem Rally Deutschland začaly testovací práce na cestičkách ve vinicích nad řekou Moselou a ve vojenském prostoru Baumhoder. Jako první se do Německa vydal nováček v MS, tým Mini.
Ještě předtím, než Mini WRC odstartuje do rychlé Finské rally, musí být otestováno a připraveno na rally v Německu. Prodrive tento víkend testuje v Německu, kde se bude konat jeho "domácí" rally. Domácí proto, že značka Mini je vlastněná německým BMW. Není divu, že by se tovární tým chtěl ve vinicích předvést.
Oba tovární piloti, Kris Meeke a Dani Sordo, se za volantem vozu střídají. Test začínal ve vinicích kolem řeky Mosely, poté se tým přesunul na pověstně rozbité silnice bývalého vojenského prostoru Baumholder.
V následujích dnech se v Německu objeví také tým Citroënu. I francouzský tovární tým se chce pečlivě připravit na asfaltový debut své nové zbraně, DS3 WRC. Naopak Ford původně naplánované testy na asfaltu zrušil. Fiesty WRC se na zpevněném povrchu poprvé objeví až před soutěží samotnou.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?