Ještě náročnější podmínky než úvodní den přichystala pro posádky řecká rally. Teploty venku přesahovaly 30 stupňů, v autě se během jízdy šplhaly až k 70, tratě byly dnes ještě rozbitější než předešlý den.
Juho Hänninen s Mikko Markkulou se prodrali již po dnešní první erzetě do vedení, které po celý den nepustili. Na druhého Sousu mají po dvou etapách náskok čtyři minuty. Týmoví kolegové Hermann Gassner s Kathi Wüstenhagen si trpělivou jízdou vylepšili dnes své umístění na průběžně čtvrtou pozici.Juho Hänninen měl po druhém dni dobrou náladu: „Věděli jsme, že nás čeká ještě náročnější trať než první den, o to skvělejší je být ve vedení. Máme solidní náskok, ale nikdy nevíte, co vás na zdejších rozbitých cestách může potkat, zítra pojedeme s cílem udržet první místo.“Hermann Gassner rovněž poskočil o příčku vzhůru a říká: „Nemá smysl se bezhlavě hnát do rizika, s dneškem jsme maximálně spokojeni.“Rally Acropolis končí v neděli posledními pěti rychlostními zkouškami s 65 kilometry. Vítěz bude znám kolem třetí hodiny odpoledne SEČ.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?