Rally Acropolis již první den ukázala proč je považována za ikonu rallyových soutěží. Extrémně rozbité tratě se spoustou kamení a všudypřítomného prachu, vysoké teploty a dlouhé rychlostní zkoušky prověřují jak posádky, tak vozy na maximum. Spousta pilotů měla dnes defekt či technické problémy, jezdci Red Bull Škoda týmu se drží ve hře – Hänninen je po šesti rychlostních zkouškách prvního dne druhý o 29 vteřin, Gassner pátý se ztrátou 3:15 minuty na vedoucího Tänaka na Fordu.
Juho Hänninen první den hodnotí pozitivně: „Měli jsme dva defekty, jednou malou srážku se skálou, ale nic vážného. Ztrácíme půlminutu, což na této soutěži nic neznamená, na druhou stranu každé zrychlení zde zvyšuje riziko defektu více než kdekoliv jinde. Tratě jsou zde moc rozbité, mnoho soupeřů na to doplatilo.“
Hermann Gassner je s pátým místem po prvním dni spokojený: „Nejnáročnější soutěž, co jsme kdy zatím jeli. Je hrozně lehké zde udělat chybu nebo prorazit gumu. Jsme stále ve hře a to je nejdůležitější.“
Rally Acropolis pokračuje v sobotu sedmi rychlostními zkouškami a stejnou porcí kilometrů jako dnes (142). V neděli je pak na pořadu závěrečných pět mrzet a 65 km.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?