Asi nejslavnější Ford Fiesta S2000, která byla postavena - auto Mikky Hirvonena, se kterým vyhrál na Rally Monte Carlo 2010, se tento víkend představí na asfaltové rally v Irsku.
Mikko Hirvonen vyhrál úvodní podnik IRC před dvěma lety s Fordem Fiesta S2000, který byl připraven M-Sportem a jeho registrace byla MM59ORT. Teď se za volantem tohoto vozu objeví Alastair Fisher, vycházející rallyová hvězda ze Severního Irska, na soutěži Donegal International Rally.
"Jet s vozem kategorie S2000 je něco, o co jsem se snažil od začátku tohoto roku. Je dobré, že budu moci jet zrovna s tímto vozem. Pojedu proti vozům specifikace WRC na velmi rychlých zkouškách, takže bude zajímavé sledovat, jak na tom budeme. Nejdůležitější bude, abych se dostal do cíle a získal co nejvíce zkušeností," říká mladý jezdec.
Mladý Alastair Fisher pojede přesně s tímto vozem...
Fisher se také nedávno objevil ve WRC Akademii, kde závodil s Fiestou R2. Momentálně se však snaží sehnat ještě jiné auto S2000, se kterým by se rád zúčastnil několika soutěží IRC.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.