AKTUALIZACE PO CÍL; Dnešní poslední etapa měla na programu pět zkoušek. Dvě dopolední vyhrál shodně tandem Latvala - Hirnovenen. Stejným výsledkem dopadla i jedna odpolední zkouška. Jedno vítězství zbylo ještě na Hirvonena. Na Power Stage dosáhli Ogier a Loeb shodného času.
Fotogalerie z podniku zde.
Výsledky po RZ18 New Loutraki (Power Stage) - 4 km:
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Ogier S. - Ingrassia J. Citroën DS3 WRC 4:04:44,3 --- 2. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +10,5 3. Hirvonen M. - Lehtinen J. Ford Fiesta WRC +13,5 4. Solberg P. - Patterson C. Citroën DS3 WRC +38,8 5. Solberg H. - Minor-Petrasko I. Ford Fiesta WRC +5:24,7 6. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta WRC +6:54,7 7. Räikkönen K. - Lindström K. Citroën DS3 WRC +8:29,4 8. Hänninen J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 +11:34,7 9. Latvala J. - M. - Anttila M. Ford Fiesta WRC +13:08,8 10. Kuipers D. - Miclotte F. Ford Fiesta RS WRC +15:10,1
Výsledky po RZ12 Kefalari 2 - 18,40 km:
Ogier zavelel k útoku a z dnešních šesti RZ vyhrál čtyři, ve zbylých dvou zajel druhé časy. V RZ7 musel pro technickou poruchu vzdát van Merksteijn sen. Technické poruchu brzdí také Latvalu.
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Ogier S. - Ingrassia J. Citroën DS3 WRC 3:07:16,3 --- 2. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +15,1 3. Solberg P. - Patterson C. Citroën DS3 WRC +22,6 4. Hirvonen M. - Lehtinen J. Ford Fiesta WRC +34,5 5. Solberg H. - Minor-Petrasko I. Ford Fiesta WRC +3:36,0 6. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta WRC +5:14,8 7. Räikkönen K. - Lindström K. Citroën DS3 WRC +6:34,3 8. Hänninen J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 +8:33,6 9. Sousa B. - Costa A. Ford Fiesta S2000 +11:40,3 10. Kuipers D. - Miclotte F. Ford Fiesta RS WRC +12:00,4
Výsledky po RZ6 Eleftherohori - 18,10 km:
Po čtyrech výhrách v šesti RZ si Petter Solberg udžel vedení v soutěži i po první etapě.
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Solberg P. - Patterson C. Citroën DS3 WRC 55:43,1 --- 2. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +27,2 3. Hirvonen M. - Lehtinen J. Ford Fiesta WRC +34,7 4. Ogier S. - Ingrassia J. Citroën DS3 WRC +36,3 5. Solberg H. - Minor-Petrasko I. Ford Fiesta WRC +40,4 6. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta WRC +1:03,3 7. Tänak O. - Sikk K. Ford Fiesta S2000 +1:07,7 8. Latvala J. - M. - Anttila M. Ford Fiesta WRC +1:17,1 9. Hänninen J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 +2:01,7 10. Räikkönen K. - Lindström K. Citroën DS3 WRC +2:07,7
Výsledky po RZ3 Eleftherohori - 18,10 km:
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Solberg P. - Patterson C. Citroën DS3 WRC 55:43,1 --- 2. Latvala J. - M. - Anttila M. Ford Fiesta WRC +27,2 3. Hirvonen M. - Lehtinen J. Ford Fiesta WRC +34,7 4. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +36,3 5. Ogier S. - Ingrassia J. Citroën DS3 WRC +40,4 6. Ostberg M. - Andersson J. Ford Fiesta WRC +1:03,3 7. Solberg H. - Minor-Petrasko I. Ford Fiesta WRC +1:07,7 8. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta WRC +1:17,1 9. Tänak O. - Sikk K. Ford Fiesta S2000 +2:01,7 10. Räikkönen K. - Lindström K. Citroën DS3 WRC +2:07,7
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?