AKTUALIZACE PO CÍL; Dnešní poslední etapa měla na programu pět zkoušek. Dvě dopolední vyhrál shodně tandem Latvala - Hirnovenen. Stejným výsledkem dopadla i jedna odpolední zkouška. Jedno vítězství zbylo ještě na Hirvonena. Na Power Stage dosáhli Ogier a Loeb shodného času.
Fotogalerie z podniku zde.
Výsledky po RZ18 New Loutraki (Power Stage) - 4 km:
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Ogier S. - Ingrassia J. Citroën DS3 WRC 4:04:44,3 --- 2. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +10,5 3. Hirvonen M. - Lehtinen J. Ford Fiesta WRC +13,5 4. Solberg P. - Patterson C. Citroën DS3 WRC +38,8 5. Solberg H. - Minor-Petrasko I. Ford Fiesta WRC +5:24,7 6. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta WRC +6:54,7 7. Räikkönen K. - Lindström K. Citroën DS3 WRC +8:29,4 8. Hänninen J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 +11:34,7 9. Latvala J. - M. - Anttila M. Ford Fiesta WRC +13:08,8 10. Kuipers D. - Miclotte F. Ford Fiesta RS WRC +15:10,1
Výsledky po RZ12 Kefalari 2 - 18,40 km:
Ogier zavelel k útoku a z dnešních šesti RZ vyhrál čtyři, ve zbylých dvou zajel druhé časy. V RZ7 musel pro technickou poruchu vzdát van Merksteijn sen. Technické poruchu brzdí také Latvalu.
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Ogier S. - Ingrassia J. Citroën DS3 WRC 3:07:16,3 --- 2. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +15,1 3. Solberg P. - Patterson C. Citroën DS3 WRC +22,6 4. Hirvonen M. - Lehtinen J. Ford Fiesta WRC +34,5 5. Solberg H. - Minor-Petrasko I. Ford Fiesta WRC +3:36,0 6. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta WRC +5:14,8 7. Räikkönen K. - Lindström K. Citroën DS3 WRC +6:34,3 8. Hänninen J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 +8:33,6 9. Sousa B. - Costa A. Ford Fiesta S2000 +11:40,3 10. Kuipers D. - Miclotte F. Ford Fiesta RS WRC +12:00,4
Výsledky po RZ6 Eleftherohori - 18,10 km:
Po čtyrech výhrách v šesti RZ si Petter Solberg udžel vedení v soutěži i po první etapě.
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Solberg P. - Patterson C. Citroën DS3 WRC 55:43,1 --- 2. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +27,2 3. Hirvonen M. - Lehtinen J. Ford Fiesta WRC +34,7 4. Ogier S. - Ingrassia J. Citroën DS3 WRC +36,3 5. Solberg H. - Minor-Petrasko I. Ford Fiesta WRC +40,4 6. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta WRC +1:03,3 7. Tänak O. - Sikk K. Ford Fiesta S2000 +1:07,7 8. Latvala J. - M. - Anttila M. Ford Fiesta WRC +1:17,1 9. Hänninen J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 +2:01,7 10. Räikkönen K. - Lindström K. Citroën DS3 WRC +2:07,7
Výsledky po RZ3 Eleftherohori - 18,10 km:
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Solberg P. - Patterson C. Citroën DS3 WRC 55:43,1 --- 2. Latvala J. - M. - Anttila M. Ford Fiesta WRC +27,2 3. Hirvonen M. - Lehtinen J. Ford Fiesta WRC +34,7 4. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +36,3 5. Ogier S. - Ingrassia J. Citroën DS3 WRC +40,4 6. Ostberg M. - Andersson J. Ford Fiesta WRC +1:03,3 7. Solberg H. - Minor-Petrasko I. Ford Fiesta WRC +1:07,7 8. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta WRC +1:17,1 9. Tänak O. - Sikk K. Ford Fiesta S2000 +2:01,7 10. Räikkönen K. - Lindström K. Citroën DS3 WRC +2:07,7
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?