Quesnel: Na Akropolis můžeme vyhrát, máme k tomu vše potřebné

Quesnel, Olivier
Quesnel, Olivier, foto: www.ircseries.com
iM2 15. června 2011 13:34
Sdílej:

Šéf Citroënu se snaží podpořit svého svěřence, Seba Ogiera, který přišel o svoje vítězství v Argentině na poslední RZ. Oliver Quesnel od Ogiera očekává kvalitní výkon v Řecku.

Otázka: Na Rally Acropolis se dostaneme do půlky sezony, jak hodnotíte dosavadní podniky?

Olivier Quesnel: Dohromady docela pozitivně. Od začátku sezony jsme odjeli šest soutěží a pět z nich jsme vyhráli. Práce celého týmu před nasazením nového speciálu DS3 WRC až do teď nese své ovoce. Loeb si již vybudoval menší náskok v hodnocení jezdců a Citroën vede i mezi konstruktéry. Bylo by těžké chtít ještě něco více.

Mohou Sebastien Loeb a Sebastien Ogier naplnit svoje očekávání?

Loeb je Loeb. Ten nic nikomu nedaruje, jak můžeme vidět na většině soutěží. Je motivován jako nikdy předtím a stále je to mistr světa. Kousek po kousku si získává náskok mezi jezdci a to jsou před námi ještě tři asfaltové soutěže. Sebastien Ogier měl tu nepříjemnost na konci Rally Argentina. Ale to nemusí zastínit jeho výsledky, kterých dosáhl předtím. Během závodu v Argentině poodjel všem svým pronásledovatelům, ačkoliv zkoušky druhého dne neznal. I přes jeho nehodu dokázal získat body za třetí místo. Jeho vítěství v Portugalsku a v Jordánsku, kde vedl hned od startu, potvrzují, že využívá naší důvěry a podpory. 

V posledních letech nebýval Citroën v Řecku tak úspěšný, jak bývá zvykem. Je tedy tato soutěž neobvyklou výzvou pro tým?

Je pravdou, že Akropolis je soutěží, kde Citroën nevyhrává zrovna často. Ale není to žádná nezdolatelná pevnost. Vyhráli jsme zde se Sebem Loebem a Danielem Elenou v letech 2005 a 2008 a to bychom rádi zopakovali. Loeb, ale i Ogier, který zde byl v roce 2009 při jeho zatím jediném startu druhý, jsou favority na vítězství. Jsme přesvědčeni, že mají vše, aby moli s DS3 WRC vyhrát. Náš testovací program pro tuto specifickou soutěž proběhl velice dobře. 

Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.