Svět World Rally Championship slíbil, že podnikne nové kroky za účelem zlepšení pohledu fandů na sport. To vše vstoupilo ve známost poté, co byla oznámena spolupráce s mobilním gigantem, společností Nokia.
Společnost Nokia by měla vytvořit aplikaci, která by měla fandům dovolit dostat se živě k technickým datům, výsledkům a videím. Nokia by také měla dodat klíčovou část k nové aplikaci, která uživatelům dovolí sledovat jezdce geograficky v reálném čase.
Simon Long ze společnosti North One (promotér MS) řekl: "Nokia je jednou z nejvíce respektovaných, důvěrných a vzrušujících značek na světě a my už se těšíme na spolupráci s touto společností na různých nápadech ohledně toho, jak náš napínavý sport dostat k fanouškům novou cestou. Zkušenost milionů lidí, kteří každoročně navštěvují rally, je pro nás extrémně důležitá. Rozhodně se zajímáme o nové možnosti díky tomuto partnerství."
Předseda společnosti Nokia, Stephen Elop (dřívě pracoval pro Microsoft), slíbil, že finská značka zkusí zabojovat se společností, která aktuálně poskytuje data z WRC. Tou je společnost Apple, která díky svým iPhonům přináší svět WRC blíže fandům.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?