Toni Gardemeister doufá, že se mu podaří získat dobrý výsledek na Prime Yalta Rally. Fin má za sebou předsoutěžní test, který se odehrál přímo na Ukrajině v neděli.
Program Toniho Gardemeistera pro letošní rok je jasný: Starty v IRC s vozem Škoda Fabia S2000. Zatím Fin odstartoval do dvou soutěží IRC, v obou dokázal s pro něj stále novým vozem z Mladé Boleslavi bodovat.
"Během testu jsme na voze vyzkoušeli spoustu věcí, navíc nám občas i pršelo. Díky tomu víme, jak kluzké mohou zdejší tratě být, když zaprší. Během testu jsme pracovali hlavně na nastavení zavěšení kol. Na shakedownu jsme použili již nový zadní diferenciál a tlumiče," popisuje změny na voze 36letý Fin.
Šéf Hankooku pro motorsport, Mike Patterson, dodává: "Toni jezdil celý den a bylo to poprvé, kdy byl před startem naplánovaný pořádný test. Tahle rally bude hodně o opotřebení pneumatik. My ale věříme, že máme dobrý nápad, jak nastavit vůz na zdejší podmínky."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?