Miko Hirvonen bere druhé místo v Argentině jako dobrou motivaci do dalších soutěží, ve kterých by chtěl Sébastiena Loeba daleko více "pozlobit".
Při Rally Argentina získal Mikko Hirvonen letos již potřetí druhé místo. A také potřetí letos zkřížil cestu za vítězstvím pilotovi Fordu Sébastien Loeb na Citroënu. Tomu odpovídá i chuť Mikko Hirvonena svého věčného rivala už konečně porazit. Navíc Loeb je po šesti soutěžích roku v čele tabulky jezdců.
"Nacházíme se v boji o titul, to je dobré. Na čelo neztrácíme až tak moc. Takhle by to ale dál nešlo, pokud by Seb i nadále pokračoval s těmito výsledky, tak zase získá titul. Takže se musím bezpodmínečně pokusit získat vítězství a porazit ho. To je jediná cesta k celkovému vítězství ve WRC. Pořád máme dobrou šanci na vítězství," říká Mikko Hirvonen.
V Argentině se ale musel Mikko těsně před Loebem sklonit: "Za jistých okolností bych byl s druhým místem spokojený, moje tempo v Americe ale nebylo moc dobré, speciálně na asfaltu. Nevím přesně, co jsem dělal špatně."
Konkurence na tomto podniku ale bojovala s problémy: "Sébastien Ogier měl nehodu, otočil se přes střechu. Problémy se nevyhnuly ani Jarimu-Mattimu Latvalovi a Petteru Solbergovi. Možná že jsem o jízdě až moc přemýšlel a často jel moc bokem. Proto bych měl být s druhým místem spokojený, ale přesto jsem trošku zklamaný, protože jsem opět prohrál se Sébastienem Loebem a jen o 2 vteřiny."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?