Miko Hirvonen bere druhé místo v Argentině jako dobrou motivaci do dalších soutěží, ve kterých by chtěl Sébastiena Loeba daleko více "pozlobit".
Při Rally Argentina získal Mikko Hirvonen letos již potřetí druhé místo. A také potřetí letos zkřížil cestu za vítězstvím pilotovi Fordu Sébastien Loeb na Citroënu. Tomu odpovídá i chuť Mikko Hirvonena svého věčného rivala už konečně porazit. Navíc Loeb je po šesti soutěžích roku v čele tabulky jezdců.
"Nacházíme se v boji o titul, to je dobré. Na čelo neztrácíme až tak moc. Takhle by to ale dál nešlo, pokud by Seb i nadále pokračoval s těmito výsledky, tak zase získá titul. Takže se musím bezpodmínečně pokusit získat vítězství a porazit ho. To je jediná cesta k celkovému vítězství ve WRC. Pořád máme dobrou šanci na vítězství," říká Mikko Hirvonen.
V Argentině se ale musel Mikko těsně před Loebem sklonit: "Za jistých okolností bych byl s druhým místem spokojený, moje tempo v Americe ale nebylo moc dobré, speciálně na asfaltu. Nevím přesně, co jsem dělal špatně."
Konkurence na tomto podniku ale bojovala s problémy: "Sébastien Ogier měl nehodu, otočil se přes střechu. Problémy se nevyhnuly ani Jarimu-Mattimu Latvalovi a Petteru Solbergovi. Možná že jsem o jízdě až moc přemýšlel a často jel moc bokem. Proto bych měl být s druhým místem spokojený, ale přesto jsem trošku zklamaný, protože jsem opět prohrál se Sébastienem Loebem a jen o 2 vteřiny."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?