Miko Hirvonen bere druhé místo v Argentině jako dobrou motivaci do dalších soutěží, ve kterých by chtěl Sébastiena Loeba daleko více "pozlobit".
Při Rally Argentina získal Mikko Hirvonen letos již potřetí druhé místo. A také potřetí letos zkřížil cestu za vítězstvím pilotovi Fordu Sébastien Loeb na Citroënu. Tomu odpovídá i chuť Mikko Hirvonena svého věčného rivala už konečně porazit. Navíc Loeb je po šesti soutěžích roku v čele tabulky jezdců.
"Nacházíme se v boji o titul, to je dobré. Na čelo neztrácíme až tak moc. Takhle by to ale dál nešlo, pokud by Seb i nadále pokračoval s těmito výsledky, tak zase získá titul. Takže se musím bezpodmínečně pokusit získat vítězství a porazit ho. To je jediná cesta k celkovému vítězství ve WRC. Pořád máme dobrou šanci na vítězství," říká Mikko Hirvonen.
V Argentině se ale musel Mikko těsně před Loebem sklonit: "Za jistých okolností bych byl s druhým místem spokojený, moje tempo v Americe ale nebylo moc dobré, speciálně na asfaltu. Nevím přesně, co jsem dělal špatně."
Konkurence na tomto podniku ale bojovala s problémy: "Sébastien Ogier měl nehodu, otočil se přes střechu. Problémy se nevyhnuly ani Jarimu-Mattimu Latvalovi a Petteru Solbergovi. Možná že jsem o jízdě až moc přemýšlel a často jel moc bokem. Proto bych měl být s druhým místem spokojený, ale přesto jsem trošku zklamaný, protože jsem opět prohrál se Sébastienem Loebem a jen o 2 vteřiny."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.