Miko Hirvonen bere druhé místo v Argentině jako dobrou motivaci do dalších soutěží, ve kterých by chtěl Sébastiena Loeba daleko více "pozlobit".
Při Rally Argentina získal Mikko Hirvonen letos již potřetí druhé místo. A také potřetí letos zkřížil cestu za vítězstvím pilotovi Fordu Sébastien Loeb na Citroënu. Tomu odpovídá i chuť Mikko Hirvonena svého věčného rivala už konečně porazit. Navíc Loeb je po šesti soutěžích roku v čele tabulky jezdců.
"Nacházíme se v boji o titul, to je dobré. Na čelo neztrácíme až tak moc. Takhle by to ale dál nešlo, pokud by Seb i nadále pokračoval s těmito výsledky, tak zase získá titul. Takže se musím bezpodmínečně pokusit získat vítězství a porazit ho. To je jediná cesta k celkovému vítězství ve WRC. Pořád máme dobrou šanci na vítězství," říká Mikko Hirvonen.
V Argentině se ale musel Mikko těsně před Loebem sklonit: "Za jistých okolností bych byl s druhým místem spokojený, moje tempo v Americe ale nebylo moc dobré, speciálně na asfaltu. Nevím přesně, co jsem dělal špatně."
Konkurence na tomto podniku ale bojovala s problémy: "Sébastien Ogier měl nehodu, otočil se přes střechu. Problémy se nevyhnuly ani Jarimu-Mattimu Latvalovi a Petteru Solbergovi. Možná že jsem o jízdě až moc přemýšlel a často jel moc bokem. Proto bych měl být s druhým místem spokojený, ale přesto jsem trošku zklamaný, protože jsem opět prohrál se Sébastienem Loebem a jen o 2 vteřiny."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?