Petter Solberg je přesvědčen, že bez problémů se servořízením by mohl v Argentině bojovat o vítězství. Vítězství na závěrečné Power Stage je jen slabou náplastí.
Petter Solberg naštvaně udeřil pěstmi do volatnu, když zjistil během poslední zkoušky druhé etapy, že se mu rozbilo servořízení jeho DS3 WRC. Místo toho, aby bojoval se Sébastienem Ogierem o vítězství, tak se propadl pořadím až na čtvrté místo a ztratil asi minutu.
V neděli již bylo vše v pořádku a Nor dokonce vyhrál i Power Stage, když zde porazil svého konkurenta od Fordu, Mikka Hirvonena, o 0,497s. "Jsem hodně rád, že jsem mohl vyhrát na Power Stage. Byla to opravdová zábava. Ale samozřejmě jsem zklamaný, že jsem nedokončil na pódiu. Měli jsme dobré šance a bez technických problémů bych byl určitě schopen bojovat o vítězství," řekl Petter.
Extrémní snaha Pettera jako privátního jezdce byla na konci soutěže odměněna cenou Abu Dhabi Spirit of the Rally. V Jižní Americe získal mimo jiné Petter jeho 400. nejrychlejší čas na měřeném úseku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?