Sébastien Ogier měl v Argentině smůlu. Chyba a následné přetočení přes střechu ho stály vítězství.
Jezdec Citroënu, Sébastien Ogier, měl v Argentině pořádnou smůlu. Mladý Francouz suverénně vedl, ale pak se dopustil jezdecké chyby, při které šlo jeho auto přes střechu. K tomu se přidaly ještě technické problémy, takže Ogier na dalších kilometrech přicházel o svůj náskok. Nakonec to stačilo pouze na třetí místo.
"Měl jsem komfortní náskok a vítězství se zdálo být formalitou. Proteklo nám ale mezi prsty. Na konci té dlouhé zkoušky jsme měli chybu v rozpisu. Když jsme přijeli do zatáčky, tak jsem trochu zaváhal a učilinil špatné rozhodnutí. Vzhledem k našemu vedení to bylo hloupé rozhodnutí," říká zklamaný Ogier.
"Pomalu jsme se přetočili přes střechu, u toho se nám porouchalo servořízení. Bylo pro nás těžké soutěž vůbec dokončit. Neměli jsme žádnou šanci, že bychom si vedení udrželi. Hned po nehodě jsem si všiml, že servořízení nemáme. Chtěli jsme to opravit po zkoušce, ale nebylo to možné. Museli jsme tak dokončit soutěž."
"Naštěstí se nám to podařilo, ale přišili jsme o nějaké body. S mým výsledkem tak nejsem spokojený. Tým měl dobrý víkend. Měl jsem dojet první, ale teď jsem až třetí. Ztratil jsem body na úkor Mikka a s ohledem na šampionát to také nebylo dobré. V Řecku však budu bojovat o vítězství s novou motivací."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.