Tým Citroën WRT hledá objasnění penalizace Sébastiena Loeba. Francouzský fenomén rally ji obdržel v průběhu první etapy.
Loeb obdržel penalizaci za to, že dojel do časové kontroly příliš brzy. Úřadující světový šampión řekl, že oblast kolem časové kontroly byla přeplněná lidmi a on neviděl tabuli označující začátek časové kontroly.
"Vím, jak přijet do časové kontroly. Závodím už přece více než 10 let! Ale na tom místě bylo tolik lidí a já nemohl vidět vjezd do časové kontroly. Zkrátka jsem nevěděl, kde mám zastavit," hájí se jezdec Citroënu. Na otázku, zda-li je chyba spíše na jeho straně nebo na straně navigátora, Daniela Eleny, Loeb řekl: "On by mě měl zastavit a já bych měl zastavit."
Celou záležitost prošetřilo vedení závodu. "Doufám, že bude penalizace odmazána. Ale nevím přesně, co tým udělal. Němel jsem moc času, abych si s nimi mohl promluvit. Mezi rychlostními zkouškami nebylo telefonní spojení. Bez této penalizace je zde možnost ještě rally vyhrát, ale s ní už ne."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?