Vedoucí muž Rally Argentina po první etapě, Jari - Matti Latvala, věří, že být první na trati druhé etapy se může vyplatit.
Latvala včera mohl zvolit taktickou variantu, když by pustil jezdce, kteří na něj neztrácili mnoho před sebe. Jenže Fin ve večerním servisu prohlásil, že s touto taktickou variantou vůbec nepočítal a že naopak chtěl být první na trati. Jari-Matti má před startem druhé etapy náskok 18s před Petterem Solbergem.
"Jsem spokojený s průběhem prvního dne. Věřím, že být první na trati je dobrá pozice pro druhou etapu. Jedna věc je jistá: Nebudu mít problémy s prachem, jako jsem měl v některých sekcích dnes! Jasně, budu muset čistit trať v pískovitých částích RZ, ale já věřím, že to nebude takový problém," prohlásil Fin.
Dnešní rychlostní zkoušky jsou jižně od Villa Carlo Paz. Celkově se dá říci, že mají spíše rychlejší charakter a jedou se kolem Santa Rosa.
"Tratě druhé etapy mám rád. Bude to dobrý souboj. Neříkám, že jsem úplně v nejlepší pozici, abych vyhrál tuto rally, ale je to docela dobrá pozice. V této soutěži ale není nic jasné až do neděle, kde nás čeká vrchol soutěže - RZ Ascochinga."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?