Vedoucí muž Rally Argentina po první etapě, Jari - Matti Latvala, věří, že být první na trati druhé etapy se může vyplatit.
Latvala včera mohl zvolit taktickou variantu, když by pustil jezdce, kteří na něj neztrácili mnoho před sebe. Jenže Fin ve večerním servisu prohlásil, že s touto taktickou variantou vůbec nepočítal a že naopak chtěl být první na trati. Jari-Matti má před startem druhé etapy náskok 18s před Petterem Solbergem.
"Jsem spokojený s průběhem prvního dne. Věřím, že být první na trati je dobrá pozice pro druhou etapu. Jedna věc je jistá: Nebudu mít problémy s prachem, jako jsem měl v některých sekcích dnes! Jasně, budu muset čistit trať v pískovitých částích RZ, ale já věřím, že to nebude takový problém," prohlásil Fin.
Dnešní rychlostní zkoušky jsou jižně od Villa Carlo Paz. Celkově se dá říci, že mají spíše rychlejší charakter a jedou se kolem Santa Rosa.
"Tratě druhé etapy mám rád. Bude to dobrý souboj. Neříkám, že jsem úplně v nejlepší pozici, abych vyhrál tuto rally, ale je to docela dobrá pozice. V této soutěži ale není nic jasné až do neděle, kde nás čeká vrchol soutěže - RZ Ascochinga."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?