Vedoucí muž Rally Argentina po první etapě, Jari - Matti Latvala, věří, že být první na trati druhé etapy se může vyplatit.
Latvala včera mohl zvolit taktickou variantu, když by pustil jezdce, kteří na něj neztrácili mnoho před sebe. Jenže Fin ve večerním servisu prohlásil, že s touto taktickou variantou vůbec nepočítal a že naopak chtěl být první na trati. Jari-Matti má před startem druhé etapy náskok 18s před Petterem Solbergem.
"Jsem spokojený s průběhem prvního dne. Věřím, že být první na trati je dobrá pozice pro druhou etapu. Jedna věc je jistá: Nebudu mít problémy s prachem, jako jsem měl v některých sekcích dnes! Jasně, budu muset čistit trať v pískovitých částích RZ, ale já věřím, že to nebude takový problém," prohlásil Fin.
Dnešní rychlostní zkoušky jsou jižně od Villa Carlo Paz. Celkově se dá říci, že mají spíše rychlejší charakter a jedou se kolem Santa Rosa.
"Tratě druhé etapy mám rád. Bude to dobrý souboj. Neříkám, že jsem úplně v nejlepší pozici, abych vyhrál tuto rally, ale je to docela dobrá pozice. V této soutěži ale není nic jasné až do neděle, kde nás čeká vrchol soutěže - RZ Ascochinga."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?