Podle Benoita Nogiera by v Argentině mohl vyhrát Petter Solberg v soukromém Citroënu. Solberg totiž má společně s Peterem van Merksteijnem juniorem za sebou test ve Francii.
Na soutěži v Argentině budou startovat dva privátní Citroëny DS3 WRC, bude se jednat o vozy Pettera Solberga a Petera van Merksteijna juniora. Aby byli oba dobře připraveni, tak pro ně Citroën zorganizoval testování v jižní Francii. Oba jezdci se střídali za volantem Citroënu DS3 WRC, aby si vůz nastavili ideálně pro svůj styl.
Podle Benoita Nogiera, odpovědného za zákaznický program u Citroënu, by Petter mohl patřit mezi kandidáty na vítězství. "Petter Solberg měl před touto soutěží velmi dobrou přípravu," řekl Benoit. Podiové umístění na Sardinii bylo pro tým velkou vzpruhou. "Takový výsledek je enormě důležitý. Argentina je soutěží pro zkušené jezdce. Jeho zkušenosti pro něj mohou být výhodou. Je to jednoznačně jedna ze soutěží, které mu nejlépe sedí. Bude bojovat o vítězství," uzavřel Nogier.
"Teď se cítím určitě lépe než předtím. V Argentině je možné vše," řekl Solberg.
Test byl prospěšný i pro van Merksteijna. "Dalo mu to větší důvěru v autě. Doufáme, že mu tento test pomůže během soutěže. Ten strávený čas v kokpitu by mu měl pomoci. Myslím, že je na Argentinu dobře připravený."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.