Podle Benoita Nogiera by v Argentině mohl vyhrát Petter Solberg v soukromém Citroënu. Solberg totiž má společně s Peterem van Merksteijnem juniorem za sebou test ve Francii.
Na soutěži v Argentině budou startovat dva privátní Citroëny DS3 WRC, bude se jednat o vozy Pettera Solberga a Petera van Merksteijna juniora. Aby byli oba dobře připraveni, tak pro ně Citroën zorganizoval testování v jižní Francii. Oba jezdci se střídali za volantem Citroënu DS3 WRC, aby si vůz nastavili ideálně pro svůj styl.
Podle Benoita Nogiera, odpovědného za zákaznický program u Citroënu, by Petter mohl patřit mezi kandidáty na vítězství. "Petter Solberg měl před touto soutěží velmi dobrou přípravu," řekl Benoit. Podiové umístění na Sardinii bylo pro tým velkou vzpruhou. "Takový výsledek je enormě důležitý. Argentina je soutěží pro zkušené jezdce. Jeho zkušenosti pro něj mohou být výhodou. Je to jednoznačně jedna ze soutěží, které mu nejlépe sedí. Bude bojovat o vítězství," uzavřel Nogier.
"Teď se cítím určitě lépe než předtím. V Argentině je možné vše," řekl Solberg.
Test byl prospěšný i pro van Merksteijna. "Dalo mu to větší důvěru v autě. Doufáme, že mu tento test pomůže během soutěže. Ten strávený čas v kokpitu by mu měl pomoci. Myslím, že je na Argentinu dobře připravený."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?