Podle Benoita Nogiera by v Argentině mohl vyhrát Petter Solberg v soukromém Citroënu. Solberg totiž má společně s Peterem van Merksteijnem juniorem za sebou test ve Francii.
Na soutěži v Argentině budou startovat dva privátní Citroëny DS3 WRC, bude se jednat o vozy Pettera Solberga a Petera van Merksteijna juniora. Aby byli oba dobře připraveni, tak pro ně Citroën zorganizoval testování v jižní Francii. Oba jezdci se střídali za volantem Citroënu DS3 WRC, aby si vůz nastavili ideálně pro svůj styl.
Podle Benoita Nogiera, odpovědného za zákaznický program u Citroënu, by Petter mohl patřit mezi kandidáty na vítězství. "Petter Solberg měl před touto soutěží velmi dobrou přípravu," řekl Benoit. Podiové umístění na Sardinii bylo pro tým velkou vzpruhou. "Takový výsledek je enormě důležitý. Argentina je soutěží pro zkušené jezdce. Jeho zkušenosti pro něj mohou být výhodou. Je to jednoznačně jedna ze soutěží, které mu nejlépe sedí. Bude bojovat o vítězství," uzavřel Nogier.
"Teď se cítím určitě lépe než předtím. V Argentině je možné vše," řekl Solberg.
Test byl prospěšný i pro van Merksteijna. "Dalo mu to větší důvěru v autě. Doufáme, že mu tento test pomůže během soutěže. Ten strávený čas v kokpitu by mu měl pomoci. Myslím, že je na Argentinu dobře připravený."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.