Podle Benoita Nogiera by v Argentině mohl vyhrát Petter Solberg v soukromém Citroënu. Solberg totiž má společně s Peterem van Merksteijnem juniorem za sebou test ve Francii.
Na soutěži v Argentině budou startovat dva privátní Citroëny DS3 WRC, bude se jednat o vozy Pettera Solberga a Petera van Merksteijna juniora. Aby byli oba dobře připraveni, tak pro ně Citroën zorganizoval testování v jižní Francii. Oba jezdci se střídali za volantem Citroënu DS3 WRC, aby si vůz nastavili ideálně pro svůj styl.
Podle Benoita Nogiera, odpovědného za zákaznický program u Citroënu, by Petter mohl patřit mezi kandidáty na vítězství. "Petter Solberg měl před touto soutěží velmi dobrou přípravu," řekl Benoit. Podiové umístění na Sardinii bylo pro tým velkou vzpruhou. "Takový výsledek je enormě důležitý. Argentina je soutěží pro zkušené jezdce. Jeho zkušenosti pro něj mohou být výhodou. Je to jednoznačně jedna ze soutěží, které mu nejlépe sedí. Bude bojovat o vítězství," uzavřel Nogier.
"Teď se cítím určitě lépe než předtím. V Argentině je možné vše," řekl Solberg.
Test byl prospěšný i pro van Merksteijna. "Dalo mu to větší důvěru v autě. Doufáme, že mu tento test pomůže během soutěže. Ten strávený čas v kokpitu by mu měl pomoci. Myslím, že je na Argentinu dobře připravený."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?