Sébastien Loeb musel na Sardinii vyrážet na trať jako první, přesto dokázal soutěž vyhrát. Pro týmového manažera, Svena Smeetse, je to jeden z nejlepších Loebových výkonů.
Rekordní rallyový šampion udělal v minulých dnech opět dojem. Jeho mladší týmový kolega ho sice dostal pod silný tlak, takže hvězda Citroënu nebyla tak dominantní, jak je známá, ale i tak Seb Loeb dokázal opět vyhrát. Minulý týden na Sardinii totiž opět podal výkon, který potvrzuje jeho extratřídu a to, proč je některými odborníky považován za nejlepšího jezdce desetiletí.
Loeb musel ve všech třech dnech vyrážet na trať jako první. I přesto neztratil žádný čas a připsal si svoje již 64. vítězství v MS. Pro týmového manažera Citroënu, Svena Smeetse, to byl nejlepší výkon, jaký kdy od Francouze viděl.
"Myslím, že se to může porovnávat jen s druhým dnem na Novém Zélandu 2010. Tehdy také musel jet na podobných kluzkých šotolinových cestách jako první. Možná jsme mohli trochu profitovat z problémů Mikka s pneumatikami a problémů Pettera. I přesto patřili časy Seba Loeba v sobotu ráno v prvních průjezdech k těm nejlepším. Byl to neuvěřitelný výkon," řekl Sven.
Na Sardinii byl přítomen také šéf Citroënu, Frederic Banzet. "Sébastien Loeb jel výjimečnou rally. Vyhrát zde, i když musíte všechny tři dny startovat jako první, je mega výsledek. Už jsem byl několikrát udiven profesionalitou tohoto týmu."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?