Posádka EuroOil teamu Václav Pech jun. se spolujezdcem Petrem Uhlem, odstartují o tomto víkendu na slovinské soutěži zařazené do mistrovství střední Evropy. Technicky náročné rychlostní zkoušky, vedoucí převážně v horách po úzkých cestách, kde se střídají různé druhy specificky klouzavého asfaltu a místy i šotoliny, připravují pro jezdce pořádnou prověrku jejich schopností.
Václav Pech jun. s Petrem Uhlem jsou v 33-ti leté historii soutěže jediní, kdo zde dokázali absolutně zvítězit třikrát za sebou. „Jedeme do Slovinska reprezentovat Českou republiku a, i když je to start navíc, na soutěž se těšíme. V předchozích letech jsme zde zjistili o jak náročnou a pro nás odlišnou soutěž se jedná. Ale letos mě vrásky nepřibývají kvůli obtížnosti závodu, jako to, že se startuje v pátek 13-tého,“ vysvětluje svoje obavy před Rallye Saturnus pověrčivý Václav Pech jun.Naštěstí se v pátek jede jen jedna rychlostní zkouška na plochodrážním stadionu v Ljubljani, a tak snad posádku, která má startovní číslo 1 uvidíme na trati i v sobotu a v neděli. „Za tři kola na ploché dráze, před tisíci fanoušků se může stát cokoliv, hlavně abych při startování nezlomil třeba klíček ve spínací skříňce,“ dodává s úsměvem Václav Pech junRallye Saturnus, s centrem ve slovinské Ljubljani, odstartuje v pátek 13. května diváckou rychlostní zkouškou v centru města a do cíle přijedou soutěžící opět do Ljubljaně v neděli v podvečer, po absolvování třinácti rychlostních zkoušek. Celková délka soutěže činí přes 532 kilometrů, což potvrzuje její náročnost. EuroOil team zve srdečně všechny své fanoušky, kterým nebude vadit tentokrát trochu více vzdálená soutěž.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.