Jan Černý s Pavlem Kohoutem nedokončili první etapu Rally, ale do druhé etapy nastoupí.
Na účastníky Rally Sardine, bylo v úvodní etapě připraveno osm náročných rychlostních zkoušek, které byly navíc hodně vzdálené z centra soutěže. Česká posádka Jan Černý – Pavel Kohout se během první etapy Rally Sardinie dobře přesvědčila o tom, jak záludná a těžká je Rally Sardine, druhý závod, který v rámci WRC Academy absolvují.
Mladý jezdec dobře předpokládal, že ve vyjetých kolejích bude jeho technika v podobě Fordu Fiesta hodně trpět. Už při druhé rychlostní zkoušce došlo k poškození, které nedovolilo dokončit první etapu šotolinové rally. „Trefili jsme velký kámen, který byl na cestě, a nárazem se nám ohlo a naprasklo rameno. Snažili jsme se dál pokračovat i s částečně poškozeným vozem. Bohužel servis po čtvrté rychlostní zkoušce byl jen krátký remote servis, kde není moc možností na autě něco opravit. I tak jsme ale odstartovali do páté rychlostní zkoušky, kde se nám ale rameno zavěšení předního kola ulomilo úplně a upadlo nám kolo,“ popisuje příčinu odstoupení Jan Černý.
Jan Černý s Pavlem Kohoutem ale potřebují především další zkušenosti se světovými soutěžemi. Díky systému Superraly budou moci nastoupit i ve druhé etapě Rally Sardinie a pokračovat tak v soutěži se ztrátou dvaceti minut.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?