Bryan Bouffier zůstává i po zisku sedmého místa na Rally Islas Canarias El Corte Inglés v dobré náladě.
Jezdec týmu Peugeot France do španělského podniku startoval jako průběžně vedoucí jezdec Intercontinental Rally Challenge poté, co vyhrál lednovou Rally Monte Carlo. Nicméně na Kanárech nebyl schopen zopakovat svoji formu, kterou předváděl v lednu v Monte Carlu.
"Samozřejmě jsem sklamaný, že jsem dojel až sedmý, ale to je součást soutěžení, nemůžeme vyhrát všechno. Můj pocit z auta byl trochu lepší na konci soutěže. Doufám, že na dalším závodu na Korzice budu více konkurenceschopný. Hodně jsme se toho zde bez debaty naučili," řekl 33letý Francouz.
I přes ne zrovna povedenou soutěž zůstává Francouz jezdící s Peugeotem 207 S2000 jedním z hlavních kandidátů na titul. Na průběžně vedoucího Hänninena mu schází pouhé 2 body, Hänninen navíc nepojede zdaleka všechny soutěže IRC.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?