Bryan Bouffier zůstává i po zisku sedmého místa na Rally Islas Canarias El Corte Inglés v dobré náladě.
Jezdec týmu Peugeot France do španělského podniku startoval jako průběžně vedoucí jezdec Intercontinental Rally Challenge poté, co vyhrál lednovou Rally Monte Carlo. Nicméně na Kanárech nebyl schopen zopakovat svoji formu, kterou předváděl v lednu v Monte Carlu.
"Samozřejmě jsem sklamaný, že jsem dojel až sedmý, ale to je součást soutěžení, nemůžeme vyhrát všechno. Můj pocit z auta byl trochu lepší na konci soutěže. Doufám, že na dalším závodu na Korzice budu více konkurenceschopný. Hodně jsme se toho zde bez debaty naučili," řekl 33letý Francouz.
I přes ne zrovna povedenou soutěž zůstává Francouz jezdící s Peugeotem 207 S2000 jedním z hlavních kandidátů na titul. Na průběžně vedoucího Hänninena mu schází pouhé 2 body, Hänninen navíc nepojede zdaleka všechny soutěže IRC.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.