Dohromady 20 vozů nejvyšší kategorie WRC uvidíme na startu následující soutěže MS, Rally na Sardinii. Ve startovní listině je 10 speciálů Fiesta WRC, 5 DS3 WRC a 5 Mini WRC.
Rally, která se jede od 6. do 8. května, bude opravdu zajímavá. Můžeme se těšit na netrpělivě očekávanou premiéru Mini Countrymannu WRC, všeobecně se má za to, že právě zde by mohl VW definitivně potvrdit svůj vstup do WRC, a také bude ustanoven nový rekord v počtu vozů WRC na startu (vozů WRC nové specifikace). Bude jich hned 20.
Do soutěže vyrazí 64 posádek. Zajímavostí určitě je i účast vozu Mitsubishi Lancer R4, který bude připraven Rallyartem Italie. Původně s ním měl jet Juha Salo, nakonec za jeho volant usedne Matti Rantanen.
Skvělá zpráva pro všechny fanoušky je, že Patrik Flodin odstartuje s pátým exemplářem Mini WRC, servisovat ho bude tým Girofon. Letos poprvé uvidíme oba Van Merkstejny v Citroënech DS3 WRC. Na startu bude díky penězům od svých fanoušků také P. G. Andersson. Podobně jako ve Švédsku usedne do Fiesty WRC.
Startovní listina zde.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?