Dohromady 20 vozů nejvyšší kategorie WRC uvidíme na startu následující soutěže MS, Rally na Sardinii. Ve startovní listině je 10 speciálů Fiesta WRC, 5 DS3 WRC a 5 Mini WRC.
Rally, která se jede od 6. do 8. května, bude opravdu zajímavá. Můžeme se těšit na netrpělivě očekávanou premiéru Mini Countrymannu WRC, všeobecně se má za to, že právě zde by mohl VW definitivně potvrdit svůj vstup do WRC, a také bude ustanoven nový rekord v počtu vozů WRC na startu (vozů WRC nové specifikace). Bude jich hned 20.
Do soutěže vyrazí 64 posádek. Zajímavostí určitě je i účast vozu Mitsubishi Lancer R4, který bude připraven Rallyartem Italie. Původně s ním měl jet Juha Salo, nakonec za jeho volant usedne Matti Rantanen.
Skvělá zpráva pro všechny fanoušky je, že Patrik Flodin odstartuje s pátým exemplářem Mini WRC, servisovat ho bude tým Girofon. Letos poprvé uvidíme oba Van Merkstejny v Citroënech DS3 WRC. Na startu bude díky penězům od svých fanoušků také P. G. Andersson. Podobně jako ve Švédsku usedne do Fiesty WRC.
Startovní listina zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?