Jari-Matti Latvala připustil, že se jeho nejhorší představy naplnily, když ztratil vítězství na soutěži v Jordánsku nejtěsnějším rozdílem v historii.
Jezdec Fordu byl na soutěži u Mrtvého moře poražen Sebastienem Ogierem na Citroënu o pouhé dvě desetiny sekundy. Podle slov Latvaly ho to však napadlo poté, co dokázal přetavit 18s manko ve vedení o pouhých 0,5s.
"Tím, že jsem na předchozích zkouškách zajel takové časy, tak moje gumy už nebyly na Power stage optimální. Přední levá už skoro nepracovala, vím, že byly na limitu. Měli jsme jen jednu rezervu, stejně jako u Citroënu. Snažil jsem se na to tvrdě tlačit, ale udělal jsem jednu chybu a tím jsem ztratil. I přes tento problém to byl jeden z nejlepších dní, jaké jsem kdy měl. Nebyl to nejlepší - to byla asi Sardinie 2008, kde jsem vyhrál z předního místa, to bylo nejlepší," řekl Latvala.
"Dobrou věcí je, že to není olympiáda, bude zde ještě hodně soutěží. Představte si to, kdybyste takto všechno prohráli a museli čekat další 4 roky!" zakončil Fin.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?