Jari-Matti Latvala připustil, že se jeho nejhorší představy naplnily, když ztratil vítězství na soutěži v Jordánsku nejtěsnějším rozdílem v historii.
Jezdec Fordu byl na soutěži u Mrtvého moře poražen Sebastienem Ogierem na Citroënu o pouhé dvě desetiny sekundy. Podle slov Latvaly ho to však napadlo poté, co dokázal přetavit 18s manko ve vedení o pouhých 0,5s.
"Tím, že jsem na předchozích zkouškách zajel takové časy, tak moje gumy už nebyly na Power stage optimální. Přední levá už skoro nepracovala, vím, že byly na limitu. Měli jsme jen jednu rezervu, stejně jako u Citroënu. Snažil jsem se na to tvrdě tlačit, ale udělal jsem jednu chybu a tím jsem ztratil. I přes tento problém to byl jeden z nejlepších dní, jaké jsem kdy měl. Nebyl to nejlepší - to byla asi Sardinie 2008, kde jsem vyhrál z předního místa, to bylo nejlepší," řekl Latvala.
"Dobrou věcí je, že to není olympiáda, bude zde ještě hodně soutěží. Představte si to, kdybyste takto všechno prohráli a museli čekat další 4 roky!" zakončil Fin.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?