Jari-Matti Latvala připustil, že se jeho nejhorší představy naplnily, když ztratil vítězství na soutěži v Jordánsku nejtěsnějším rozdílem v historii.
Jezdec Fordu byl na soutěži u Mrtvého moře poražen Sebastienem Ogierem na Citroënu o pouhé dvě desetiny sekundy. Podle slov Latvaly ho to však napadlo poté, co dokázal přetavit 18s manko ve vedení o pouhých 0,5s.
"Tím, že jsem na předchozích zkouškách zajel takové časy, tak moje gumy už nebyly na Power stage optimální. Přední levá už skoro nepracovala, vím, že byly na limitu. Měli jsme jen jednu rezervu, stejně jako u Citroënu. Snažil jsem se na to tvrdě tlačit, ale udělal jsem jednu chybu a tím jsem ztratil. I přes tento problém to byl jeden z nejlepších dní, jaké jsem kdy měl. Nebyl to nejlepší - to byla asi Sardinie 2008, kde jsem vyhrál z předního místa, to bylo nejlepší," řekl Latvala.
"Dobrou věcí je, že to není olympiáda, bude zde ještě hodně soutěží. Představte si to, kdybyste takto všechno prohráli a museli čekat další 4 roky!" zakončil Fin.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?