Zrušení první etapy v Jordánsku by mohlo být pro Mikku Hirvonena nevýhodou. Vedoucí jezdec MS by nemusel mít dost času na to, aby stačil smazat svoji ztrátu, kterou pravděpodobně v zítřejší etapě čistěním tratě nabere.
V pátek bude muset Mikko Hirvonen jako vedoucí jezdec průběžného pořadí startovat jako první. Obvykle by měl dvě etapy na to, aby svoji předpokládánou ztrátu mohl smazat. Jenže po zrušení první etapy v Jordánsku stojí před Finem jasná nevýhoda.
"Zcela určitě to není nejlepší pozice, navíc tato rally je už sama o sobě velmi těžká," říká Mikko. Jezdec Fordu doufá, že konkurence na konci první etapy úmyslně zpomalí, aby si zajistila výhodnou startovní pozici do další etapy.
"Kdyby konkurenti taktizovali, tak by mi to mohlo pomoci. Vše záleží pouze na tom, kolik volné šotoliny se na tratích RZ nachází. Některé nevypadají až tak špatně," říká Mikko. I přes předpokládanou ztrátu způsobenou nevýhodou pozicí v zítřejší etapě, jednička modrého oválu motivaci neztrácí: "Pojedeme, jak nejlépe budeme umět!"
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.