Zrušení první etapy v Jordánsku by mohlo být pro Mikku Hirvonena nevýhodou. Vedoucí jezdec MS by nemusel mít dost času na to, aby stačil smazat svoji ztrátu, kterou pravděpodobně v zítřejší etapě čistěním tratě nabere.
V pátek bude muset Mikko Hirvonen jako vedoucí jezdec průběžného pořadí startovat jako první. Obvykle by měl dvě etapy na to, aby svoji předpokládánou ztrátu mohl smazat. Jenže po zrušení první etapy v Jordánsku stojí před Finem jasná nevýhoda.
"Zcela určitě to není nejlepší pozice, navíc tato rally je už sama o sobě velmi těžká," říká Mikko. Jezdec Fordu doufá, že konkurence na konci první etapy úmyslně zpomalí, aby si zajistila výhodnou startovní pozici do další etapy.
"Kdyby konkurenti taktizovali, tak by mi to mohlo pomoci. Vše záleží pouze na tom, kolik volné šotoliny se na tratích RZ nachází. Některé nevypadají až tak špatně," říká Mikko. I přes předpokládanou ztrátu způsobenou nevýhodou pozicí v zítřejší etapě, jednička modrého oválu motivaci neztrácí: "Pojedeme, jak nejlépe budeme umět!"
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?