Zrušení první etapy v Jordánsku by mohlo být pro Mikku Hirvonena nevýhodou. Vedoucí jezdec MS by nemusel mít dost času na to, aby stačil smazat svoji ztrátu, kterou pravděpodobně v zítřejší etapě čistěním tratě nabere.
V pátek bude muset Mikko Hirvonen jako vedoucí jezdec průběžného pořadí startovat jako první. Obvykle by měl dvě etapy na to, aby svoji předpokládánou ztrátu mohl smazat. Jenže po zrušení první etapy v Jordánsku stojí před Finem jasná nevýhoda.
"Zcela určitě to není nejlepší pozice, navíc tato rally je už sama o sobě velmi těžká," říká Mikko. Jezdec Fordu doufá, že konkurence na konci první etapy úmyslně zpomalí, aby si zajistila výhodnou startovní pozici do další etapy.
"Kdyby konkurenti taktizovali, tak by mi to mohlo pomoci. Vše záleží pouze na tom, kolik volné šotoliny se na tratích RZ nachází. Některé nevypadají až tak špatně," říká Mikko. I přes předpokládanou ztrátu způsobenou nevýhodou pozicí v zítřejší etapě, jednička modrého oválu motivaci neztrácí: "Pojedeme, jak nejlépe budeme umět!"
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?