SHAKEDOWN; Bruno Magalhaes dokázal projet nejrychleji trať shakedownu Rally Islas Canarias. Španělská ostrovní soutěž je 2 dílem 12 dílného šampionátu.
Portugalský jezdec Bruno Magalhaes jedoucí s Peugeotem 207 S2000 zajel na 2,55km dlouhém testu čas o 0,2s lepší než Andreas Mikkelsen se Škodou Fabia S2000. Trať shakedownu byla situována na jih od Las Palmas, kde je servisní zóna rally.
"Je to určitě dobrý vstup do soutěže, ale rally je rally. Jsem spokojen s nastavením auta, což mi dodává důvěru, kterou potřebuji. Jestli máme na celkové vítězství v soutěži je ale otázka, bude to velmi těžký souboj se spoustou jezdců," řekl Autosportu Magalhaes.
Loňský vítěz soutěže, Jan Kopecký, byl na tovární Fabii S200 třetí, následovali Loix a Neuville. Úřadující mistr IRC, Juho Hänninen, s druhou tovární Fabii byl sedmý, pouze 0,1s za jezdcem týmu Peugeot UK, Guyem Wilksem.
Vítěz z Monte Carla, Bryan Bouffiere, zajel osmý čas, Gardemeister byl devátý. Tovární vozy Proton Satria Neo s Giandomenico Bassem a PG Anderssonem byly na místě 11., respektive 13.
Shakedown Rally Islas Canarias:
1. Magalhaes (Peugeot 207 S2000) 1:27,7 min
2. Mikkelsen (Škoda Fabia S2000) +0,2 s
3. Kopecký (Škoda Fabia S2000) +0,3 s
4. Loix (Škoda Fabia S2000) +0,7 s
=4. Neuville (Peugeot 207 S2000) +0,7 s
6. Wilks (Peugeot 207 S2000) +0,8 s
7. Hänninen (Škoda Fabia S2000) +0,9 s
8. Bouffier (Peugeot 207 S2000) +1,4 s
9. Gardemeister (Škoda Fabia S2000) +1,5 s
10. Perez (Peugeot 207 S2000) +3,3 s
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.