Petter Solberg rozjel již druhý rok svého projektu, který má za úkol mladým řidičům v Norsku vysvětlit bezpečnost silničního provozu.
Už od roku 2010 se Petter Solberg snaží zasadit o větší bezpečnost na silnicích v jeho rodném Norsku. Spolu s okresem Rogaland dřívější mistr světa tento projekt nastratoval. Cílem jsou především mladí lidé. Projekt je chce seznámit s bezpečností silničního provozu.
Projekt má v Norsku úspěch. Po prvním roce se statistika nehod snížila. Ukázalo se tím, že se počet nehod, kterých by se účastnili mladí, v regionu Rogaland snížil. Teď Solberg v Stavangeru nastartoval druhý rok projektu. Budou při něm mimo jiné vybráni tři mladí jezdci, kteří budou pozváni do rallyové školy Pettera Solberga. Budou mít také možnost se dostat do zákulisí týmu a sledovat například přípravu auta. Nakonec by se pod dozorem samotného Pettera měli posadit i do rallyového auta.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?