Andrea Navarra dokázal získat historicky první vítězství pro vůz Mini John Cooper Works S2000. Stalo se tak na první soutěži šotolinového mistrovství Itálie, kde se Navarra dokázal těsně prosadit před Andrease Mikkelsena s Fabii S2000.
Jezdec týmu Grifone zajistil první vítězství vozu Mini John Cooper Works S2000. Celá soutěž Adriatico Rally se nesla ve znamení napínavého souboje mezi vozem Mini a Škodou Fabia S2000 v rukou Andrease Mikkelsena. Jen připomeňme, že pro Mini S2000 to byla teprve třetí soutěž v jeho krátké historii.
"Jsem velmi hrdý, že jsem dokázal právě já získat první vítězství pro vůz Mini od jeho návratu na rallyovou scénu. Byla to těžká rally a od samého začátku jsme museli velmi tvrdě bojovat. Dosáhli jsme na takový výsledek, jaký jsme před startem chtěli," říká bývalý tovární jezdec Abarthu.
Mini prezentovalo svůj speciál i na autosalonu v Ženevě
Mikkelsen, který ke své účasti v IRC v letošním roce přidal ještě italský šotolinový šampionát, nabral ztrátu hned na začátku. V průběhu soutěže zajel 6 z 9 možných nejrychlejších časů. Přesto mu to to nestačilo na vítězství. Třetí dojel Andrea Aghini v Peugeotu 207 S2000.
Konečné výsledky Rally del Adriatico 2011:
1. A. Navarra/S. Fedeli - Mini John Cooper Works 1:06:54.3
2. A. Mikkelsen/O. Fl?ene - Skoda Fabia S2000 + 0:12.6
3. A. Aghini/M. Cerrai - Peugeot 207 S2000 + 0:20.9
4. D. Batistini/F. Pinelli - Peugeot 207 S2000 + 1:23.8
5. G. Dettori/C. Pisano - Ford Fiesta S2000 + 1;24.6
6. A. De Dominicis/M. Daddoveri - Peugeot 207 S2000 + 1:26.0
7. L. Ricci/C. Pfister - Subaru Impreza WRX + 1:30.8
8. L. Baldacci/A. Biordi - Mitsubishi Lancer Evo IX + 1:51.7
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?