Andrea Navarra dokázal získat historicky první vítězství pro vůz Mini John Cooper Works S2000. Stalo se tak na první soutěži šotolinového mistrovství Itálie, kde se Navarra dokázal těsně prosadit před Andrease Mikkelsena s Fabii S2000.
Jezdec týmu Grifone zajistil první vítězství vozu Mini John Cooper Works S2000. Celá soutěž Adriatico Rally se nesla ve znamení napínavého souboje mezi vozem Mini a Škodou Fabia S2000 v rukou Andrease Mikkelsena. Jen připomeňme, že pro Mini S2000 to byla teprve třetí soutěž v jeho krátké historii.
"Jsem velmi hrdý, že jsem dokázal právě já získat první vítězství pro vůz Mini od jeho návratu na rallyovou scénu. Byla to těžká rally a od samého začátku jsme museli velmi tvrdě bojovat. Dosáhli jsme na takový výsledek, jaký jsme před startem chtěli," říká bývalý tovární jezdec Abarthu.
Mini prezentovalo svůj speciál i na autosalonu v Ženevě
Mikkelsen, který ke své účasti v IRC v letošním roce přidal ještě italský šotolinový šampionát, nabral ztrátu hned na začátku. V průběhu soutěže zajel 6 z 9 možných nejrychlejších časů. Přesto mu to to nestačilo na vítězství. Třetí dojel Andrea Aghini v Peugeotu 207 S2000.
Konečné výsledky Rally del Adriatico 2011:
1. A. Navarra/S. Fedeli - Mini John Cooper Works 1:06:54.3
2. A. Mikkelsen/O. Fl?ene - Skoda Fabia S2000 + 0:12.6
3. A. Aghini/M. Cerrai - Peugeot 207 S2000 + 0:20.9
4. D. Batistini/F. Pinelli - Peugeot 207 S2000 + 1:23.8
5. G. Dettori/C. Pisano - Ford Fiesta S2000 + 1;24.6
6. A. De Dominicis/M. Daddoveri - Peugeot 207 S2000 + 1:26.0
7. L. Ricci/C. Pfister - Subaru Impreza WRX + 1:30.8
8. L. Baldacci/A. Biordi - Mitsubishi Lancer Evo IX + 1:51.7
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?