VÝSLEDKY V CÍLI + FOTO: Jozef Béreš dnes deklasoval soupeře, Melichárek osmý, Drotár nedojel.
První rychlostní zkoušku dnešní etapy vyhrál Bútor, pátý čas zajel Béreš. Další rychlostní zkoušky už neměly jiného vítěze než Béreše.
V osmé rychlostní zkoušce odstupuje Drotár. Sedmá a osmá Rz rozhoduje o posunu Grzyba na páté místo. V desáté rychlostní zkoušce se Melichárek s Lancerem dostává na osmé místo.
Celkově tedy vítězí Josef Béreš s Robertem Müllerem na Fabii WRC. Druhými v pořadí je posádka Peugeotu 207 S2000 Bútor - Bacigal a třetí Lancer "ASIho".
Do cíle soutěže dojelo 56 posádek. Další soutěží je Rally Prešov na konci dubna.
Fotogalerie Martina Hlinky je ZDE
Bodování slovenského mistrovství1. Beres 60, 2. Grzyb 50, 3. Melicharek 40, 4. Mozner 32, 5. Csente 31, 6. Bessenyey 27.
Výsledky v cíli:
1. Jozef Beres Jr/Robert Müller (SK) Skoda Fabia WRC 1:19.34,22. Robert Butor/Igor Bacigal (H) Peugeot 207 S2000 +41,13. "Asi"/Zsuzsa Piko (H) Mitsubishi Lancer Evo IX +54,34. Grzegorz Grzyb/Robert Hundla (PL) Skoda Fabia WRC +1.08,35. Miklos Kazar/Nandor Percze (H) Mitsubishi Lancer Evo IX +1.21,46. Norbert Herczig/Kalman Benics (H) Skoda Fabia S2000 +1.44,17. Andras Hadik/Istvan Juhasz (H) Subaru Impreza WRX STI +2.18,38. Jaroslav Melicharek/Richard Lasevic (SK/CZ) Mitsubishi Lancer WRC05 +2.20,29. Zsolt Kakuszi/Csaba Kakuszi (H) Ford Fiesta S2000 +2.33,510. David Botka/Zsolt Szenner (SK) Mitsubishi Lancer Evo IX +3.28,7
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.