VÝSLEDKY V CÍLI + FOTO: Jozef Béreš dnes deklasoval soupeře, Melichárek osmý, Drotár nedojel.
První rychlostní zkoušku dnešní etapy vyhrál Bútor, pátý čas zajel Béreš. Další rychlostní zkoušky už neměly jiného vítěze než Béreše.
V osmé rychlostní zkoušce odstupuje Drotár. Sedmá a osmá Rz rozhoduje o posunu Grzyba na páté místo. V desáté rychlostní zkoušce se Melichárek s Lancerem dostává na osmé místo.
Celkově tedy vítězí Josef Béreš s Robertem Müllerem na Fabii WRC. Druhými v pořadí je posádka Peugeotu 207 S2000 Bútor - Bacigal a třetí Lancer "ASIho".
Do cíle soutěže dojelo 56 posádek. Další soutěží je Rally Prešov na konci dubna.
Fotogalerie Martina Hlinky je ZDE
Bodování slovenského mistrovství1. Beres 60, 2. Grzyb 50, 3. Melicharek 40, 4. Mozner 32, 5. Csente 31, 6. Bessenyey 27.
Výsledky v cíli:
1. Jozef Beres Jr/Robert Müller (SK) Skoda Fabia WRC 1:19.34,22. Robert Butor/Igor Bacigal (H) Peugeot 207 S2000 +41,13. "Asi"/Zsuzsa Piko (H) Mitsubishi Lancer Evo IX +54,34. Grzegorz Grzyb/Robert Hundla (PL) Skoda Fabia WRC +1.08,35. Miklos Kazar/Nandor Percze (H) Mitsubishi Lancer Evo IX +1.21,46. Norbert Herczig/Kalman Benics (H) Skoda Fabia S2000 +1.44,17. Andras Hadik/Istvan Juhasz (H) Subaru Impreza WRX STI +2.18,38. Jaroslav Melicharek/Richard Lasevic (SK/CZ) Mitsubishi Lancer WRC05 +2.20,29. Zsolt Kakuszi/Csaba Kakuszi (H) Ford Fiesta S2000 +2.33,510. David Botka/Zsolt Szenner (SK) Mitsubishi Lancer Evo IX +3.28,7
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?