V souvislosti se možností vstupu VW do mistrovství světa v rally se začlo spekulovat i o jezdeckém složení. V hledáčku pro rok 2012 měl být údajně i multišampion Loeb, mluvilo se o 15 milionech eur. Nyní to vša vypadá, že šlo jen o novinářskou kachnu.
Nabízí se porovnání s jinými motoristickými multišampiony. Rossiho třeba přestalo bavil, neustále vyhrávat s Hondou a potom s Yamahou. Proto dvakrát přestoupil z top týmu do slabšího a užíval si to, že mohl dostat slabší tým nahoru.
Naopak Michael Schumacher po dvou titulech v Benettonu navázal vítěznou šňůru u Ferrari a až na "stará kolena" se rozhodl do F1 vrátit s jiným týmem. Ovšem na dlouhou dobu bylo spojení Schumacher a Ferrari stejnou samozřejmostí, jako horko v létě.
Jako cestu zvolí Loeb zatím jasné není. Na otázku, zda s VW jednal odpovídá ale zcela jasně: "Ne," říká sedminásobný šampión. "S Volkswagenem jsem o příští sezóně vůbec nemluvil. Také nevím, zda budu příští rok ještě jezdit."
Sebastien Loeb přitom ve své kariéře ještě nejezdil za jiný tovární tým, než Citroen. Získal s tímto vozem i svůj juniorský titul mistra světa, od roku 2001 také všechny svoje tituly s vozem WRC a celkem třiašedesátkát triumfoval v jendotlivých soutěžích. Loeb s Citroenem vytvořil doslova neporazitelnou dvojici, byť v roce 2004 krátce uvažoval o přestupu k Fordu.
Šéf týmu Citroen, Francouz Olivier Quesnel, však věří, že bude Loeb s jejich vozy startovat i v další sezóně. Tomu však na konci letošní sezóny končí smlouv a mluví se i "závodnickém důchodu".
"Nemyslím, že již teď by měl jasno o své další sezóně," říká Quesnel. "Na rozhodnutí je zatím velmi brzo. Dobře ví, že může u Citroenu zůstat. Možná ale se závoděním skončí, možná začne jezdit vytrvalostní závody na okruzích. Možná taky odejde k Volkswagenu, ale to já opravdu nevím."
Zdroj: Autosport
Porsche se chystá na zásadní personální změny ve své výkonné radě. Dva manažeři, kteří dlouhodobě působili ve firmě, budou brzy nahrazeni.
Tesla chystá nový kompaktní model. V roce 2025 uvede Model Q, který bude mít délku jen čtyři metry a cenovku kolem 25 000 eur (cca 640.000 korun).
Chystá se revoluce v palubních systémech? Nové informace naznačují, že Apple brzy spustí vylepšený CarPlay s řadou inovací. Co přinese a kdy se ho dočkáme? Naznačil to německý AutoBild.
Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.