V souvislosti se možností vstupu VW do mistrovství světa v rally se začlo spekulovat i o jezdeckém složení. V hledáčku pro rok 2012 měl být údajně i multišampion Loeb, mluvilo se o 15 milionech eur. Nyní to vša vypadá, že šlo jen o novinářskou kachnu.
Nabízí se porovnání s jinými motoristickými multišampiony. Rossiho třeba přestalo bavil, neustále vyhrávat s Hondou a potom s Yamahou. Proto dvakrát přestoupil z top týmu do slabšího a užíval si to, že mohl dostat slabší tým nahoru.
Naopak Michael Schumacher po dvou titulech v Benettonu navázal vítěznou šňůru u Ferrari a až na "stará kolena" se rozhodl do F1 vrátit s jiným týmem. Ovšem na dlouhou dobu bylo spojení Schumacher a Ferrari stejnou samozřejmostí, jako horko v létě.
Jako cestu zvolí Loeb zatím jasné není. Na otázku, zda s VW jednal odpovídá ale zcela jasně: "Ne," říká sedminásobný šampión. "S Volkswagenem jsem o příští sezóně vůbec nemluvil. Také nevím, zda budu příští rok ještě jezdit."
Sebastien Loeb přitom ve své kariéře ještě nejezdil za jiný tovární tým, než Citroen. Získal s tímto vozem i svůj juniorský titul mistra světa, od roku 2001 také všechny svoje tituly s vozem WRC a celkem třiašedesátkát triumfoval v jendotlivých soutěžích. Loeb s Citroenem vytvořil doslova neporazitelnou dvojici, byť v roce 2004 krátce uvažoval o přestupu k Fordu.
Šéf týmu Citroen, Francouz Olivier Quesnel, však věří, že bude Loeb s jejich vozy startovat i v další sezóně. Tomu však na konci letošní sezóny končí smlouv a mluví se i "závodnickém důchodu".
"Nemyslím, že již teď by měl jasno o své další sezóně," říká Quesnel. "Na rozhodnutí je zatím velmi brzo. Dobře ví, že může u Citroenu zůstat. Možná ale se závoděním skončí, možná začne jezdit vytrvalostní závody na okruzích. Možná taky odejde k Volkswagenu, ale to já opravdu nevím."
Zdroj: Autosport
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?