Už potřetí za sebou Petter Solbert přišel o možné vítězství v dobře rozjeté soutěži. Jeho snu o titulu se však Nor ještě nevzdává.
Smůla nebo nešikovnost? Tak takovou otázku si teď asi klade Petter Solberg. Čtyři defekty v jednom dni, to mluví samo za sebe. Příčiny tolika defektů jsou nejasné. "Důvod neznám. Možná je to kvůli mému setupu, možná kvůli mému stylu. Musíme na to rychle přijít," říká Petter.
Faktem je, že díky velké ztrátě během páteční etapy přišel Petter o možnost vyhrát v Portugalsku. Úspěch musí už jednou přijít, jezdec Citroënu musí doufat, že to bude co nejdříve. Petter však musí také myslet na financování zbytku sezony. Vítězství v některé z následujících soutěží by pro Pettera bylo velice důležité. Momentálně má ztrátu 27 bodů a je na pátém místě.
"Už jsem to počítal. 27 bodů mohu stáhnout na jedné soutěži, ale to bych musel vyhrát a všichni ostatní by museli vypadnout. To je ovšem nepravděpodobné. Sebastien, Mikko a další kluci mají štěstí. Mají také své problémy, ale mohou i přes ně bojovat na špici. Ale já mám tyto defekty."
"Když jezdíte daleko od podia, tak to také moc nezajímá sponzory. Momentálně nemám startost, ale co se stane v budoucnu, to člověk neví. Musím teď rychle zabrat. Nevzdám se. Vím, jak rychle se mohou věci v rallysportu změnit. Problém je, že výsledky z posledních třech soutěží neodpovídají naší rychlosti, kterou bychom chtěli ukázat."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?