Bryan Bouffier potvrdil, že přijede příští měsíc na Rally Islas Canarias El Corte Ingles hájit svoji vedoucí pozici v Intercontinental Rally Challenge, která mu po první Rally Monte Carlo patří. Francouz zatím nemá potvrzený program startu v IRC pro letošek.
Mistr Francie i Polska pojede se svým Peugeot 207 Super 2000 a s tovární podporou. Navigovat ho opět bude Xavier Panseri. "Je to fantastické, že jedeme tuto rally. I když už jsem slyšel spoustu zpráv o tom, jak tamější soutěž vypadá, tak si s jejím hodnocením počkám až na to, až se po tratích svezu. Až poté poznáte, jaké tratě jsou," říká Francouz.
Bryan se na soutěž připravoval na testu, který probíhal ve Francii minulý čtvrtek a pátek. Nicméně jeho program pro letošní sezonu zústává stále nepotvrzený. "Byla to dobrá možnost, jak udělat nějaká vylepšení na voze před soutěží."
Svým vítězstvím na Monte se Bryan stal již devatenáctým jezdcem, který dokázal v IRC vyhrát.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?