Bryan Bouffier potvrdil, že přijede příští měsíc na Rally Islas Canarias El Corte Ingles hájit svoji vedoucí pozici v Intercontinental Rally Challenge, která mu po první Rally Monte Carlo patří. Francouz zatím nemá potvrzený program startu v IRC pro letošek.
Mistr Francie i Polska pojede se svým Peugeot 207 Super 2000 a s tovární podporou. Navigovat ho opět bude Xavier Panseri. "Je to fantastické, že jedeme tuto rally. I když už jsem slyšel spoustu zpráv o tom, jak tamější soutěž vypadá, tak si s jejím hodnocením počkám až na to, až se po tratích svezu. Až poté poznáte, jaké tratě jsou," říká Francouz.
Bryan se na soutěž připravoval na testu, který probíhal ve Francii minulý čtvrtek a pátek. Nicméně jeho program pro letošní sezonu zústává stále nepotvrzený. "Byla to dobrá možnost, jak udělat nějaká vylepšení na voze před soutěží."
Svým vítězstvím na Monte se Bryan stal již devatenáctým jezdcem, který dokázal v IRC vyhrát.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.