Na dalším dílu IRC, Rally na Kanárských ostrovech, by se chtěl Juho Hänninen pokusit získat svoje historicky první vítězství na asfaltovém povrchu na mezinárodní scéně.
Úřadující šampion IRC ještě nikdy nevyhrál na asfaltu. Na úvodní Rally Monte Carlo, která se letos jela převážně na asfaltu, sice všechny přesvědčoval o své rychlosti na zpevněném povrchu, když dlouho vedl, ale právě sněhová přeháňka pokazila jeho možné vítězství.
Teď chce na Kanárských ostrovech vyhrát. Start Hänninena sice ještě tovární tým Škody Motorsport oficiálně nepotvrdil, ale jeho jméno se objevuje v předběžné startovní listině. Fin má na tuto soutěž dobré vzpomínky. Vloni prohrál souboj o vítězství o pouze 9,2s s Janem Kopeckým.
„Pochopitelně, že můžu vyhrát. Samozřejmě to ale bude velmi těžké. Místní rychlostní zkoušky jsou sice hezké, ale ne moc těžké. Trošku mi připomínají závodní okruh. Rozdíly mezi nejlepšími jezdci jsou tudíž na této rally menší. To odpovídá skutečnosti, že nás čeká těsný souboj o vítězství. Každý dobrý jezdec zde bude velmi silný,“ míní Juho.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.