Guy Wilks se postaral svým třetím místem na Rally Monte Carlo o slušný debut u nového týmu. Týmový šéf, Marc van Dalen, je přesvědčen, že Brit může bojovat o titul.
Šéf týmu Kronos, Marc van Dalen, je přesvědčen, že jeho nový pilot, Guy Wilks, letos může zabojovat o titul v Intercontinental Rallye Challenge. Svůj úvodní závod v novém týmu Brit zakončil na třetím místě. Guy vloni kvůli zranění z nehody o titul bojovat nemohl, jeho nový tým má však hodně zkušeností.
Belgický tým v roce 2008 šampionát vyhrál s Nicolasem Vouillozem a v roce 2009 Krisem Meekem také. Svým výkonem na Monte Carlu Wilks potvrdil, že je správným pilotem pro Peugeot 207 S2000. "Guy na Monte Carlu odvedl skvělou práci," říká van Dalen.
Šéf Kronosu, Marc van Dalen
"Když se podíváme na jednotlivé zkoušky, tak byl jeho výkon velice zajímavý. Speciálně, když dobře poznal pneumatiky, které na vozy byly. Vidět ho na takové úrovni, bylo velice uspokojivé. Jsem si jistý, že bude moci bojovat o titul."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.