Loni se mu v šampionátu tolik nedařilo, letos však nabral novou motivaci s je odhodlán bojovat. Úvodní podniky na zasněžených cestách ve Švédsku vyhrá, v horkém Mexiku dojel druhý. To však i díky chybě Ogiera na Citroenu. Do Portugalska, třetího podniku letošního WRC, tedy přijíždí jako vedoucí jezdec průběžného pořadí. Náskok na druhého Loeba však není nijak závratný - pouze devět bodů.
Nejlépe dojel na Portugalské šotolině v roce 2009 na druhém místě a právě tento výsledek by příští týden velice rád minimálně obhájil. Už teď však ví, že to nebude lehké.
"Je to náročná soutěž," přiznává Hirvonen. "Je tu mnoho úseku, kde se zatáčky skrývají přímo za horizontem, což je zrádné a může o mnohém rozhodnout. K tomu, aby byl člověk rychlý, potřebuje především precizní rozpis."
"Podklad erzet je dost tvrdý a hodně opotřebovává pneumatiky. Volba obutí tak bude také důležitá, zvlášť pokud bude velké horko. Okolí trati je podobné Mexiku, ale jede se v menší nadmořské výšce, takže neztrácíme tolik na výkonu," pokračuje Hirvonen.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?