Sebastien Ogier v Mexiku zářil. Do cíle však nedojel, když urazil kolo. I tak se ale cítí stále silný na boj o titul.
Už to vypadalo, že mladý Francouz míří za vítězstvím. V Mexiku strávil většinu soutěže ve vedení, ale Loeb na něj hodně tlačil. RZ 20 v posledním dnu ale vše změnila, trochu širší nájezd do zatáčky a náraz do skály. Po utržení předního levého kola bylo definitivně po nadějích.
S patnácti body ze Švédska spadnul na průběžnou šestou příčku hodnocení jezdců. Na vedoucího Hirvonena ztrácí jedenatřecet bodů, dvaadvacet na týmového kolegy Loeba. Do konce šampionátu však zbývá ještě jedenáct podniků, prvním z nich bude již následující týden rally v Portugalsku. K zisku titulu by ale musel porazit také svého velezkušeného týmového kolegu Loeba.
"Jsem si jistý, že jsem byl s ohledem na startovní pozici rychlejší než on," tvrdí sebejistě Ogier. "Se stejnými podmínkami bych řekl, že mohu být rychlejší než on, což je dobré. Ale pro mě je sezóna stále příliš dlouhá."
"Mám těď spoustu motivace na další souboje, protože je tu stále ještě jedenáct soutěží. V Portugalsku budemem mít dobrou startovní pozici a k dobrému výsledku budeme mít našlápnuto."
Zdroj: wrc.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?