Seb Loeb dostal do VW nabídku na 15 milionů eur, odmítl však. Kdo pojede místo něj?
Server MaxRally včera informoval, že Sebastien Loeb dostal od Volkswagenu nabídku na 15 milionů eur zato, že by od příštího roku nastoupil do jejich továrního týmu. Francouz, který ve své kariéře ještě nestartoval za jiný tovární tým, než Citroen, nabídku odmítl.
Stejný zdroj také uvádí, že Volkswagen má v kapse pro mistrovství světa připraveno 92,5 milionů eur a Francois-Xavier Demaison, někdejší respektovaný konstruktér Peugeotu a Citroenu, již započal práce na voze Polo WRC.
Al-Attiyah je u Volkswagenu známé jméno, přivedl letos Race Touarega 3 k vítězství na Dakaru. S vozy S2000 se mu ale v poslední době na mezinárodní scéně příliš nedaří...
Po tom, co je zřejmé, že Loeb nebude součástí toho projektu, se jako pravděpodobní jezdci jeví Katařan Al-Attiyah a Nor Petter Solberg. Nasser Al-Attiyah má k továrnímuá Volkswagenu opravdu blízko. Letos v jejich barvách triumfoval na dálkové soutěži Rally Dakar, Solberg se zase s Demaisonem zná z jeho působení u Subaru.
Petter Solberg loni ukazoval, že i s netovárním vozem může stačit továrním týmům. Role soukromníka se mu také moc nelíbí...
Je pochopitelné, že všichni o projektu zatím spíše mlčí. Jisté indície ale naznačil v Mexiku Al-Attyiah: "Myslím, že lidé (od Volkswagenu) něco řeknou během rally v Portugalsku ohledně toho, zda setvají v dálkovách soutěžích, nebo přejdou na jiný program."
"Samozřejmě hrozne toužím vstoupit do WRC jako součást továrního týmu Volkswagen," pokračuje letošní vítěz Dakaru. "Myslím, že Volkswagen je se mnou spokojený a že si mě tým bude chtít ponechat na testování a spoutu jiných věcí. S rally mám spoustu zkušeností."
Zdroj: MaxRally
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?