Henning Solberg se v sobotu během Mexické rally dostal až na pokraj svých fyzických sil. Nor ve službách Stobartu dokázal dostat Fiestu WRC do cíle pouze s vypětím všech svých sil. Na rukou měl obrovské puchýře.
I přes velké problémy, které Henninga v sobotu postihly, dokázal dojet na šestém místě. Příčinou těchto problémů byl nefunkční posilovač řízení na Fiestě WRC. Posilovač nefungoval dlouhých šest RZ, není tedy divu, že byl Henning na pokraji sil a na rukou měl obrovské puchýře.
"Po šesti RZ bez posilovače už moje prsty opravdu nevypadají moc dobře. Sobota byla noční můra, byl jsem uplně vyřízený. Díky těm problémům to bylo opravdu těžké. Kritická byla druhá odpolední zkouška. Jednalo se o velmi technickou RZ se spoustou vracáků. Byla to opravdu velká výzva," popisuje své trable Henning.
Výkonu Henninga si všiml i Malcolm Wilson: "Henning prokázal svoji obrovskou vůli. Je to člověk, který se nikdy nevzdá. Tohle šesté místo si víc než zaslouží."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?