Henning Solberg se v sobotu během Mexické rally dostal až na pokraj svých fyzických sil. Nor ve službách Stobartu dokázal dostat Fiestu WRC do cíle pouze s vypětím všech svých sil. Na rukou měl obrovské puchýře.
I přes velké problémy, které Henninga v sobotu postihly, dokázal dojet na šestém místě. Příčinou těchto problémů byl nefunkční posilovač řízení na Fiestě WRC. Posilovač nefungoval dlouhých šest RZ, není tedy divu, že byl Henning na pokraji sil a na rukou měl obrovské puchýře.
"Po šesti RZ bez posilovače už moje prsty opravdu nevypadají moc dobře. Sobota byla noční můra, byl jsem uplně vyřízený. Díky těm problémům to bylo opravdu těžké. Kritická byla druhá odpolední zkouška. Jednalo se o velmi technickou RZ se spoustou vracáků. Byla to opravdu velká výzva," popisuje své trable Henning.
Výkonu Henninga si všiml i Malcolm Wilson: "Henning prokázal svoji obrovskou vůli. Je to člověk, který se nikdy nevzdá. Tohle šesté místo si víc než zaslouží."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.