Henning Solberg se v sobotu během Mexické rally dostal až na pokraj svých fyzických sil. Nor ve službách Stobartu dokázal dostat Fiestu WRC do cíle pouze s vypětím všech svých sil. Na rukou měl obrovské puchýře.
I přes velké problémy, které Henninga v sobotu postihly, dokázal dojet na šestém místě. Příčinou těchto problémů byl nefunkční posilovač řízení na Fiestě WRC. Posilovač nefungoval dlouhých šest RZ, není tedy divu, že byl Henning na pokraji sil a na rukou měl obrovské puchýře.
"Po šesti RZ bez posilovače už moje prsty opravdu nevypadají moc dobře. Sobota byla noční můra, byl jsem uplně vyřízený. Díky těm problémům to bylo opravdu těžké. Kritická byla druhá odpolední zkouška. Jednalo se o velmi technickou RZ se spoustou vracáků. Byla to opravdu velká výzva," popisuje své trable Henning.
Výkonu Henninga si všiml i Malcolm Wilson: "Henning prokázal svoji obrovskou vůli. Je to člověk, který se nikdy nevzdá. Tohle šesté místo si víc než zaslouží."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?