Podle Malcolma Wilsona se mohou piloti Fiest WRC těšit na vyšší výkon motoru. Navíc pokračují přípravy na Rally Portugal.
Výsledek Rally Mexiko by se neměl opakovat. Na druhé soutěži MS světa Ford tahal za kratší konec provazu. Nicméně svého rivala od Citroënu chce porazit. Malcolm Wilson a jeho tým již pracují na tom, aby vylepšili celkový paket Fiesty WRC. V první řadě se soutředí na motor.
"Máme zde nějaké úpravy v rukávu. Pracujeme na výkonnosti agregátů, hlavně se soutředíme na vstřikování paliva. Budou zde určitá vylepšení, ale až těsně před homologací v květnu. Jaké konkrétní úpravy ve výkonu a v točivém momentu plánujeme, zatím nemohu říci. Motor však celkově zlepšíme," říká šéf týmu Ford.
Jezdci se navíc mohou těšit na další možnost testování před nadcházející soutěží. "Na suché šotolině toho máme natestováno poměrně málo. Podmínky nám příliš nepřáli, abychom našli ideální setup pro Mexiko. Před námi teď jsou další testy, doufáme, že za teplého počasí. Na Portugalso bychom tak měli být dobře připraveni."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?