Podle Malcolma Wilsona se mohou piloti Fiest WRC těšit na vyšší výkon motoru. Navíc pokračují přípravy na Rally Portugal.
Výsledek Rally Mexiko by se neměl opakovat. Na druhé soutěži MS světa Ford tahal za kratší konec provazu. Nicméně svého rivala od Citroënu chce porazit. Malcolm Wilson a jeho tým již pracují na tom, aby vylepšili celkový paket Fiesty WRC. V první řadě se soutředí na motor.
"Máme zde nějaké úpravy v rukávu. Pracujeme na výkonnosti agregátů, hlavně se soutředíme na vstřikování paliva. Budou zde určitá vylepšení, ale až těsně před homologací v květnu. Jaké konkrétní úpravy ve výkonu a v točivém momentu plánujeme, zatím nemohu říci. Motor však celkově zlepšíme," říká šéf týmu Ford.
Jezdci se navíc mohou těšit na další možnost testování před nadcházející soutěží. "Na suché šotolině toho máme natestováno poměrně málo. Podmínky nám příliš nepřáli, abychom našli ideální setup pro Mexiko. Před námi teď jsou další testy, doufáme, že za teplého počasí. Na Portugalso bychom tak měli být dobře připraveni."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.