V Portugalsku by to konečně mělo být oznámeno. Značka VW by měla od roku 2013 plnohodnotně vstoupit do MS v automobilových soutěžích, údajně má spadeno na Loeba.
Už dlouho se mluvilo o tom, že by Volkswagen mohl vstoupit do WRC. Oficiální potvrzení z Wolfsburgu sice zatím není, ale šéf Volkswagenu již několikrát zdůraznil, že mají o MS v rally eminentní zájem. Oficiální potvrzení sice zatím chybí, ale to by se také mělo již brzy podle zpráv německého specializovaného serveru změnit.
Oficiální potvrzení by totiž mělo padnout při Rally Portugal. Mužem, který by se měl o projekt WRC zasadit a starat, by měl být Carlos Sainz. Bývalý mistr světa rally by se měl postarat o vznik nového týmu. První soutěže by měl nový Volkswagen absolvovat již v roce 2012, kompletní mistrovství pak v roce 2013.
VW by mělo nasadit buď Polo...
Ohledně vozu, ze kterého by měl nový rallyový speciál vycházet, je zatím hodně spekulací. Favoritem byl mělo být Polo, které je také přímým konkurentem Fiesty a DS3 na automobilovém trhu. Nicméně zapomínat by se nemělo ani na Scirocco.
...nebo Scirocco.
Neméně zajímavá je také otázka jezdců. Úplně nahoře na seznamu možných kandidátů by měl být dokonce Sébastien Loeb. Sice se to může zdát trošku nepravděpodobné, ale Sebovi letos končí smlouva s Citroënem a navíc se již v minulosti vyjádřil, že by ho mohl nadchnout zcela nový projekt. Dalším jezdcem, o kterého by wolfsburští měli zájem, je diváky velmi oblíbený Petter Solberg. Pokud by se tedy VW plány splnily, tak by mohli do MS vstoupit se snovou jezdeckou sestavou Loeb/Solberg.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?