Po tom, co v testech dojezdili tovární jezdci, dal M-Sport šanci svést se při testech na šotolině také svým klienům. Svezli se Federico Villagra a Mads Ostberg.
Test má za sebou Argentinec Federico Villagra, který poprvé usedl do Fiesty WRC. Včera do vozu usedl také Mads Ostberg, který tolik překvapil na uplynulé Švésdké rally. V dalším pořadí měl být ještě Bernardo Sousa.
"Poprvé se svezeme na šotolině a bude to tedy pro nás velmi důležité," říká Ostberg. "Mám naději, že i v dalších soutěžích bychom mohli bojovat o dobré výsledky."
U Citroenu zatím na šotolině testují Loeb a Ogier, a to ve Španělsku. Předevčírem se v jižní Francii svezl i Petter Solberg.
Video z dřívějšího testu Jari-Matti Latvali:
Zdroj: rallyonline.pl, YouTube.cz
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.