Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, by rád viděl v jednom ze svých vozů na Sardinii P.-G. Anderssona, jenže problém je, že všechny vozy jsou již pronajaté.
Zákaznický program je zcela jistě pro M-Sport velmi důležitý. Wilson se dokonce netají tím, že z příjmů od zákazníků M-Sportů je hrazena část nákladů na starty továrního týmu v MS. Tomu odpovídalo i pracovní nasazení před startem sezony. Deset Fiest WRC postavili technici M-Sportu ještě před startem sezony.Teď tým hrdě hlásí, že jsou všechny beznadějně pro další závody MS pronajaté: „Více vozů v tento moment nemůžeme nasadit. Pro Portugalsko jsme už všechny vozy pronajali, se Sardinii je to stejné.“ Velký zájem o nový vůz je sice dobrý pro Wilsona, ale horší už pro Anderssona. Švéd se chtěl co možná nejdříve opět zúčastnit nějaké rally kalendáře MS, nejvíce se mu zamlouvala Rally Sardinie (6. až 8. května). „Už jsme zkusili snad všechny možnosti,“ říká Andersson, kterému díky štědrosti jeho fanoušků zbyly ještě nějaké peníze, které by rád do dalších startů investoval. Jenže momentálně mu M-Sport nemůže nabídnout žádnou Fiestu WRC. „Rád bych P.G. Anderssona podpořil. Je velmi rychlý a rád bych ho opět viděl ve Feistě. Ale momentálně není volný žádný vůz,“ říká Wilson.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.