Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, by rád viděl v jednom ze svých vozů na Sardinii P.-G. Anderssona, jenže problém je, že všechny vozy jsou již pronajaté.
Zákaznický program je zcela jistě pro M-Sport velmi důležitý. Wilson se dokonce netají tím, že z příjmů od zákazníků M-Sportů je hrazena část nákladů na starty továrního týmu v MS. Tomu odpovídalo i pracovní nasazení před startem sezony. Deset Fiest WRC postavili technici M-Sportu ještě před startem sezony.Teď tým hrdě hlásí, že jsou všechny beznadějně pro další závody MS pronajaté: „Více vozů v tento moment nemůžeme nasadit. Pro Portugalsko jsme už všechny vozy pronajali, se Sardinii je to stejné.“ Velký zájem o nový vůz je sice dobrý pro Wilsona, ale horší už pro Anderssona. Švéd se chtěl co možná nejdříve opět zúčastnit nějaké rally kalendáře MS, nejvíce se mu zamlouvala Rally Sardinie (6. až 8. května). „Už jsme zkusili snad všechny možnosti,“ říká Andersson, kterému díky štědrosti jeho fanoušků zbyly ještě nějaké peníze, které by rád do dalších startů investoval. Jenže momentálně mu M-Sport nemůže nabídnout žádnou Fiestu WRC. „Rád bych P.G. Anderssona podpořil. Je velmi rychlý a rád bych ho opět viděl ve Feistě. Ale momentálně není volný žádný vůz,“ říká Wilson.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.