Posádka Kajetanowicz - Baran a Subaru Impreza se stali vítězi prvního podniku mistrovství Polska.
Nejlépe se do druhého dne vyspal Kajto Kajetanowicz s Jarkem Baranem. Hned na první rychlostní zkoušce dali Solowowovi téměř čtyřicet vteřin. Druhou rychlostní zkoušku vyhrál Bebenek, Solowow ztratil na Kajta dalších skoro osmnáct vteřin. Bebenek se tedy dostal na místo druhé celkově.
Třetí RZ opět vyhrál Kajto, druhému Bebenkovi dal téměř sedm vteřin. Solowow ztratil na Kajta sedmnáct vteřin. Celkově to znamenalo, že první byl Kajetanowicz, druhé místo držel Bebenek. Solowow byl na ním jen patnáct vteřin a bylo jasné, že se schyluje k velkíé bitvě o druhé místo.
Kajetan Kajetanowicz držel vedení. Na desáté zkoušce stáhl Solowow Bebenka o pět vteřin, na další zkoušce dal pro změnu Bebenek Solowowovi vteřinu a půl. Rozdíl mezi nimi se smrsknul jen an 12 vteřin. Solowow tedy vše vsadil na poslední zkoušku. Bohužel se mu to nevyplatilo a po výletu mimo trať se musel spokojit s konečným třetím místem.
Pro velmi pěkné osmé místo při své premiéře s "velkým autem" si dojel Wojtek Chuchala.
Pro jasné vítězství mezi dvoukolkami si dojela posádka Chmielewski - Zegarmistrz s Citroenem C2R2.
Výsledky v cíli
1. Kajetanowicz / Baran Subaru Impreza N4 1:49:30.7 2. Bębenek / Bębenek Mitsubishi Evo IX N4 +36.7 3. Sołowow / Baran Ford Fiesta S2000 +2:13.0 4. Staniszewski / Boba Mitsubishi Evo IX N4 +3:51.0 5. Kuchar / Dymurski Mitsubishi Evo V HR +4:01.4 6. Stec / Madej Mitsubishi Evo IX N4 +6:04.7 7. Chwist / Burkat Subaru Impreza N4 +8:34.6 8. Chuchała / Ciupka Subaru Impreza N4 +9:09.1 9. Dul / Sadowski Mitsubishi Lancer N4 +14:39.610.Pawliński / Pawlińska Subaru Impreza N4 +14:51.4
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?