Posádka Kajetanowicz - Baran a Subaru Impreza se stali vítězi prvního podniku mistrovství Polska.
Nejlépe se do druhého dne vyspal Kajto Kajetanowicz s Jarkem Baranem. Hned na první rychlostní zkoušce dali Solowowovi téměř čtyřicet vteřin. Druhou rychlostní zkoušku vyhrál Bebenek, Solowow ztratil na Kajta dalších skoro osmnáct vteřin. Bebenek se tedy dostal na místo druhé celkově.
Třetí RZ opět vyhrál Kajto, druhému Bebenkovi dal téměř sedm vteřin. Solowow ztratil na Kajta sedmnáct vteřin. Celkově to znamenalo, že první byl Kajetanowicz, druhé místo držel Bebenek. Solowow byl na ním jen patnáct vteřin a bylo jasné, že se schyluje k velkíé bitvě o druhé místo.
Kajetan Kajetanowicz držel vedení. Na desáté zkoušce stáhl Solowow Bebenka o pět vteřin, na další zkoušce dal pro změnu Bebenek Solowowovi vteřinu a půl. Rozdíl mezi nimi se smrsknul jen an 12 vteřin. Solowow tedy vše vsadil na poslední zkoušku. Bohužel se mu to nevyplatilo a po výletu mimo trať se musel spokojit s konečným třetím místem.
Pro velmi pěkné osmé místo při své premiéře s "velkým autem" si dojel Wojtek Chuchala.
Pro jasné vítězství mezi dvoukolkami si dojela posádka Chmielewski - Zegarmistrz s Citroenem C2R2.
Výsledky v cíli
1. Kajetanowicz / Baran Subaru Impreza N4 1:49:30.7 2. Bębenek / Bębenek Mitsubishi Evo IX N4 +36.7 3. Sołowow / Baran Ford Fiesta S2000 +2:13.0 4. Staniszewski / Boba Mitsubishi Evo IX N4 +3:51.0 5. Kuchar / Dymurski Mitsubishi Evo V HR +4:01.4 6. Stec / Madej Mitsubishi Evo IX N4 +6:04.7 7. Chwist / Burkat Subaru Impreza N4 +8:34.6 8. Chuchała / Ciupka Subaru Impreza N4 +9:09.1 9. Dul / Sadowski Mitsubishi Lancer N4 +14:39.610.Pawliński / Pawlińska Subaru Impreza N4 +14:51.4
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.