Posádka Kajetanowicz - Baran a Subaru Impreza se stali vítězi prvního podniku mistrovství Polska.
Nejlépe se do druhého dne vyspal Kajto Kajetanowicz s Jarkem Baranem. Hned na první rychlostní zkoušce dali Solowowovi téměř čtyřicet vteřin. Druhou rychlostní zkoušku vyhrál Bebenek, Solowow ztratil na Kajta dalších skoro osmnáct vteřin. Bebenek se tedy dostal na místo druhé celkově.
Třetí RZ opět vyhrál Kajto, druhému Bebenkovi dal téměř sedm vteřin. Solowow ztratil na Kajta sedmnáct vteřin. Celkově to znamenalo, že první byl Kajetanowicz, druhé místo držel Bebenek. Solowow byl na ním jen patnáct vteřin a bylo jasné, že se schyluje k velkíé bitvě o druhé místo.
Kajetan Kajetanowicz držel vedení. Na desáté zkoušce stáhl Solowow Bebenka o pět vteřin, na další zkoušce dal pro změnu Bebenek Solowowovi vteřinu a půl. Rozdíl mezi nimi se smrsknul jen an 12 vteřin. Solowow tedy vše vsadil na poslední zkoušku. Bohužel se mu to nevyplatilo a po výletu mimo trať se musel spokojit s konečným třetím místem.
Pro velmi pěkné osmé místo při své premiéře s "velkým autem" si dojel Wojtek Chuchala.
Pro jasné vítězství mezi dvoukolkami si dojela posádka Chmielewski - Zegarmistrz s Citroenem C2R2.
Výsledky v cíli
1. Kajetanowicz / Baran Subaru Impreza N4 1:49:30.7 2. Bębenek / Bębenek Mitsubishi Evo IX N4 +36.7 3. Sołowow / Baran Ford Fiesta S2000 +2:13.0 4. Staniszewski / Boba Mitsubishi Evo IX N4 +3:51.0 5. Kuchar / Dymurski Mitsubishi Evo V HR +4:01.4 6. Stec / Madej Mitsubishi Evo IX N4 +6:04.7 7. Chwist / Burkat Subaru Impreza N4 +8:34.6 8. Chuchała / Ciupka Subaru Impreza N4 +9:09.1 9. Dul / Sadowski Mitsubishi Lancer N4 +14:39.610.Pawliński / Pawlińska Subaru Impreza N4 +14:51.4
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?