První soutěž mistrovství Polska se jede v okolí Gdaňsku.
Prvních šest rychlostních testů, tedy první etapu, mají za sebou posádky první soutěže místrovství Polska. Na sněhu a ledu posádky dnes absolvovaly 76,68 ostrých kilometrů.
Seznam přihlášených čístá 38 posádek plus 28 poháristů. Do soutěže nakonec odstartovalo třicet posádek.
Po prvním dnu je ve vedení Solowow s Fiestou S2000. Podařilo se mu zvítězit ve třech rychlostních testech. Druhý po prvním dnu je Kajetan Kajetanovicz se Subaru.Vyhrál dva dnešní testy. Na solowowa ztrácí jen dvě vteřiny.
Třetí jsou bratři Bebenkovi s Lancerem deváté evoluce. Vyhráli jednu rychlostní zkoušku. Ztrácejí na vedení 42 vteřin. Čtvrtý je Tomasz Kuchar s Evo pětkou a trácí něco přes minutu. Sedmé místo patří mladému Chuchalovi, který jede poprvé závod s Imprezou. Dvoujkolky vede Chmielevski s Citroenem C2R2.
Zítra pokračuje závod druhou etapou, která čítá téměř 75 ostrých kilometrů na šesti testech.
Výsledky po první etapě
1. Sołowow / Baran Ford Fiesta S2000 50:11.7 2. Kajetanowicz / Baran Subaru Impreza +2.23. Bębenek / Bębenek Mitsubishi Evo IX +42.0 4. Kuchar / Dymurski Mitsubishi Evo V +1:05.4 5. Staniszewski / Boba Mitsubishi Evo IX +1:31.9 6. Stec / Madej Mitsubishi Evo IX +1:57.9 7. Chuchała / Ciupka Subaru Impreza +2:01.3 8. Chwist / Burkat Subaru Impreza +4:11.0 9. Dul / Sadowski Mitsubishi Lancer +5:11.510.Luty / Martynek Subaru Legacy +7:05.5
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?