První soutěž mistrovství Polska se jede v okolí Gdaňsku.
Prvních šest rychlostních testů, tedy první etapu, mají za sebou posádky první soutěže místrovství Polska. Na sněhu a ledu posádky dnes absolvovaly 76,68 ostrých kilometrů.
Seznam přihlášených čístá 38 posádek plus 28 poháristů. Do soutěže nakonec odstartovalo třicet posádek.
Po prvním dnu je ve vedení Solowow s Fiestou S2000. Podařilo se mu zvítězit ve třech rychlostních testech. Druhý po prvním dnu je Kajetan Kajetanovicz se Subaru.Vyhrál dva dnešní testy. Na solowowa ztrácí jen dvě vteřiny.
Třetí jsou bratři Bebenkovi s Lancerem deváté evoluce. Vyhráli jednu rychlostní zkoušku. Ztrácejí na vedení 42 vteřin. Čtvrtý je Tomasz Kuchar s Evo pětkou a trácí něco přes minutu. Sedmé místo patří mladému Chuchalovi, který jede poprvé závod s Imprezou. Dvoujkolky vede Chmielevski s Citroenem C2R2.
Zítra pokračuje závod druhou etapou, která čítá téměř 75 ostrých kilometrů na šesti testech.
Výsledky po první etapě
1. Sołowow / Baran Ford Fiesta S2000 50:11.7 2. Kajetanowicz / Baran Subaru Impreza +2.23. Bębenek / Bębenek Mitsubishi Evo IX +42.0 4. Kuchar / Dymurski Mitsubishi Evo V +1:05.4 5. Staniszewski / Boba Mitsubishi Evo IX +1:31.9 6. Stec / Madej Mitsubishi Evo IX +1:57.9 7. Chuchała / Ciupka Subaru Impreza +2:01.3 8. Chwist / Burkat Subaru Impreza +4:11.0 9. Dul / Sadowski Mitsubishi Lancer +5:11.510.Luty / Martynek Subaru Legacy +7:05.5
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.