Jari-Matti Latvala včera v Portugalsku podle serveru maxrally.com zažil další nehodu. Tým Ford tak musel předčasně ukončit test.
Tým M-Sport testoval na šotolině kolem města Tavira, test měl sloužit jako příprava pro nadcházející Rally Mexiko. Podle zpráv, které k incidentu jsou, měl Fin Fiestu WRC několikrát přetočit přes střechu. Jak Jari-Matti Latvala tak i Miikka Anttila z incidentu vyvázli nezraněni. Nicméně na voze byl poškozen ochranný rám.
Nedostane se tak na Mikku Hirvonena, který měl podle plánu testovat v sobotu a v neděli. Nicméně Latvala by se mohl svést ještě v pondělí. Šéf týmu, Malcolm Wilson, k tomu řekl: "Doufejme, že to nepřeruší naši šotolinovou přípravu pro Mexiko. Oba naši jezdci ve Švédsku řekli, že Fiesta, která má menší rozvor, reaguje mnohem rychleji, je tedy trošku těží jí řídit. Jari-Matti to zjistil teď v Portugalsku na vlastní kůži."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?