 
            Jari-Matti Latvala včera v Portugalsku podle serveru maxrally.com zažil další nehodu. Tým Ford tak musel předčasně ukončit test.
Tým M-Sport testoval na šotolině kolem města Tavira, test měl sloužit jako příprava pro nadcházející Rally Mexiko. Podle zpráv, které k incidentu jsou, měl Fin Fiestu WRC několikrát přetočit přes střechu. Jak Jari-Matti Latvala tak i Miikka Anttila z incidentu vyvázli nezraněni. Nicméně na voze byl poškozen ochranný rám.
Nedostane se tak na Mikku Hirvonena, který měl podle plánu testovat v sobotu a v neděli. Nicméně Latvala by se mohl svést ještě v pondělí. Šéf týmu, Malcolm Wilson, k tomu řekl: "Doufejme, že to nepřeruší naši šotolinovou přípravu pro Mexiko. Oba naši jezdci ve Švédsku řekli, že Fiesta, která má menší rozvor, reaguje mnohem rychleji, je tedy trošku těží jí řídit. Jari-Matti to zjistil teď v Portugalsku na vlastní kůži."
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?