Jari-Matti Latvala včera v Portugalsku podle serveru maxrally.com zažil další nehodu. Tým Ford tak musel předčasně ukončit test.
Tým M-Sport testoval na šotolině kolem města Tavira, test měl sloužit jako příprava pro nadcházející Rally Mexiko. Podle zpráv, které k incidentu jsou, měl Fin Fiestu WRC několikrát přetočit přes střechu. Jak Jari-Matti Latvala tak i Miikka Anttila z incidentu vyvázli nezraněni. Nicméně na voze byl poškozen ochranný rám.
Nedostane se tak na Mikku Hirvonena, který měl podle plánu testovat v sobotu a v neděli. Nicméně Latvala by se mohl svést ještě v pondělí. Šéf týmu, Malcolm Wilson, k tomu řekl: "Doufejme, že to nepřeruší naši šotolinovou přípravu pro Mexiko. Oba naši jezdci ve Švédsku řekli, že Fiesta, která má menší rozvor, reaguje mnohem rychleji, je tedy trošku těží jí řídit. Jari-Matti to zjistil teď v Portugalsku na vlastní kůži."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?