Francois Duval dal o sobě opět vědět, tentokrát ne na dráze ale v televizi. Belgičan zde popisuje svými slovy svoji kariéru v MS.
Duval je třetí nejmladší jezdec, který dokázal vyhrát soutěž MS a patřil k největším talentům rallysportu. Jenže po nepovedeném angažmá u Citroënu v roce 2005 se Francois ze světové špičky začal pomalu vytrácet a jeho starty byly stále více sporadičtější.
Teď Belgičan řekl, jak to u francouzského týmu bylo: „V Německé rally jsem byl před Sébastienem Loebem. Pak si pamatuji, jak v servisu tým upravil výkon mého auta. Byla to jasná zvěst: Nikdo nemůže porazit Loeba. Neměl jsem ještě žádnou smlouvu pro rok 2006. Ale po této zkušenosti jsem s nimi již nechtěl dále spolupracovat. Udělali tak ze mě dvojku. Odlákali mě od Fordu, protože jsem pro ně začínal být nebezpečný a pak zničili moji kariéru.“
Podle 30letého jezdce by MS neškodila větší konkurence. „Dříve mohlo vyhrát až 10 jezdců. Dnes již všichni ví předem, kdo vyhraje...“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?