Francois Duval dal o sobě opět vědět, tentokrát ne na dráze ale v televizi. Belgičan zde popisuje svými slovy svoji kariéru v MS.
Duval je třetí nejmladší jezdec, který dokázal vyhrát soutěž MS a patřil k největším talentům rallysportu. Jenže po nepovedeném angažmá u Citroënu v roce 2005 se Francois ze světové špičky začal pomalu vytrácet a jeho starty byly stále více sporadičtější.
Teď Belgičan řekl, jak to u francouzského týmu bylo: „V Německé rally jsem byl před Sébastienem Loebem. Pak si pamatuji, jak v servisu tým upravil výkon mého auta. Byla to jasná zvěst: Nikdo nemůže porazit Loeba. Neměl jsem ještě žádnou smlouvu pro rok 2006. Ale po této zkušenosti jsem s nimi již nechtěl dále spolupracovat. Udělali tak ze mě dvojku. Odlákali mě od Fordu, protože jsem pro ně začínal být nebezpečný a pak zničili moji kariéru.“
Podle 30letého jezdce by MS neškodila větší konkurence. „Dříve mohlo vyhrát až 10 jezdců. Dnes již všichni ví předem, kdo vyhraje...“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?