Úřadující šampión PWRC, Armindo Araujo, v letošní sezoně přesedá z Mitsubishi Lanceru do Mini. Zpočátku do verze S2000, následně do WRC.
Dlouhých 7 let využíval Armindo vozů japonské značky. Nyní přesedá ambiciózní mistr PWRC do Mini, aby ukázal svůj talent i na nejvyšší úrovni. Svůj debut si odbude 33letý soutěžák na své domácí rally v Portugalsku. Jenže v té době ještě Mini WRC nebude homologováno, a tak bude muset vzít za vděk verzí S2000, kterou také staví Prodrive.
„S Armindem jsme už dlouho v kontaktu a těší nás, že nyní mohl svůj program potvrdit. Svoje dovednosti prokázal ziskem dvou titulů v PWRC a teď se rozhodl udělat další krok,“ říká obchodní ředitel Prodrivu, Graham Prew. Už příští týden se Araujo společně s továrními jezdci, Krisem Meekem a Danim Sordem, zúčastní šotolinových testů Mini Countrymannu WRC.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?