Úřadující šampión PWRC, Armindo Araujo, v letošní sezoně přesedá z Mitsubishi Lanceru do Mini. Zpočátku do verze S2000, následně do WRC.
Dlouhých 7 let využíval Armindo vozů japonské značky. Nyní přesedá ambiciózní mistr PWRC do Mini, aby ukázal svůj talent i na nejvyšší úrovni. Svůj debut si odbude 33letý soutěžák na své domácí rally v Portugalsku. Jenže v té době ještě Mini WRC nebude homologováno, a tak bude muset vzít za vděk verzí S2000, kterou také staví Prodrive.
„S Armindem jsme už dlouho v kontaktu a těší nás, že nyní mohl svůj program potvrdit. Svoje dovednosti prokázal ziskem dvou titulů v PWRC a teď se rozhodl udělat další krok,“ říká obchodní ředitel Prodrivu, Graham Prew. Už příští týden se Araujo společně s továrními jezdci, Krisem Meekem a Danim Sordem, zúčastní šotolinových testů Mini Countrymannu WRC.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?